Nechcete, aby vaše děti ve školách povinně poslouchali LGBT+ indokrinaci? Podle soudruhů od ministra školství Beka máte smůlu

Jana Marková na téma zvrhlostí soukaných do hlav našich dětí školou poivinných.

Jana Marková
Jana Marková
Tohle je ukázkový příklad toho, že už se ve školách nebude učit myslet, ale co si máte myslet.

Samozřejmě je to zabalené do slovíček jako je tolerance, porozumění a přijímání jinakosti. Jenže my bychom sice měli tolerovat, měli porozumět, ale neměli bychom dětem tvrdit, že něco takového je normální, nebo dokonce žádoucí. Ono totiž kdo bude určovat tu hranici, o které se jako o normální učit bude, a o které už ne? Je normální být homosexuál? Je normální cítit se jako kůň? Je normální pojmout za manžela most? Všechno tohle se už na západ od nás děje, a nenechejme se uchlácholit, že tady se to nestane.

Děti v pubertě jsou nejzranitelnější, hledají sami sebe a to, že ji budeme říkat, že je normální cítit se jeden den jako holka, druhý jako kluk a třetí jako pejsek s kočičkou dohromady, jim to neusnadní. Naopak. V obvyklého chaosu v dospívání to udělá ještě větší chaos, nebojím se říci bordel ve skutečném významu toho slova. Takové dítě potřebuje vědět, že je normální mít v hlavě v tomto věku zmatek, nikoliv ho ale v tom zmatku podporovat. Že je normální cítit se nejistě, ale není normální nechat si kvůli tomu nechat uřezat prsa nebo penis, protože to v drtivé většině přejde. Že v případě, že by to nepřešlo není to nic dramatického, nikoliv z toho ale dělat cool normu.

Protože pak se divíme, že tu máme různé dětské psychózy a ismy, o kterých se nám dříve ani nezdálo. My jim tímto nepomáháme, my je ničíme. Pokud se dospělý člověk cítí jako letadlo, je prostě něco špatně, ale nechť si třeba dává k snídani kerosin. Ale dětem je třeba dát jistotu, oporu a pocit bezpečí. Zkrátka že rodina je tatínek a maminka a ony. Ty stereotypy tu nejsou pro srandu králíkům, udržují společnost funkční a existující. My se strašně divíme, že máme porodnost na historickém minimu, ale neděláme nic proto, aby nebyla. Proč neučíme ve škole děti, že mít děti je žádoucí, že mít za ně odpovědnost je žádoucí? Proč je jim chceme výukovými programy, za kterými stojí organizace jako Prague Pride, Pedagogická fakulta UK, Queer filmový festival Mezipatra a organizace Transparent nutit jejich pohled na svět? Protože to, že budou nezaujaté si asi nemyslí vůbec nikdo, že.

Děti mají mít přece právo na nestrannou a kvalitní výuku. To se od škol chce, a o tu by se měla starat. O nic jiného. Od toho tu jsou, nezlobte se na mě, rodiče. Ideálně oba. Protože to je to zázemí, to je ta rodina, to je to, co každé dítě potřebuje nejvíc. A je špatně, když to tak není. Nehrajme si na nic jiného.

A víte, co k tomu uvedla sama mluvčí ministerstva Tereza Fojtová? „Nelze zaměňovat podávání objektivních informací o jakémkoli tématu, které je v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem (RVP), za vnucování ideologie či konkrétních postojů.“ A kdo bude určovat, co je objektivní? Organizace jako Prague Pride nebo Queer filmový festival? Děláte si srandu? Osobně doufám, že Bek vyjede z ministerstva jako fluidní letadlo s celou touhle šílenou smečkou dřív, než se mu podaří napáchat podobné fatální škody. Už aby to bylo.

*

Jana Marková

5 5 hlasy
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
4 komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Hokarc
Hokarc
před 3 dny

Hnus jeden duhovej !

Praded
Praded
před 3 dny

Tohle je to nejhorší co nás mohlo potkat.

palasovar@gmail.com
palasovar@gmail.com
před 5 dny

Kdybych mela male deti,ucim je doma a ve skole delame jen zkousky. Nic rozumneho pro ne nedelaji, ale cpat jim do hlavy hlouposti, to by jim slo

Karel2002
Karel2002
před 5 dny

Paní Marková, vždyť ti homosexuálové byli v minulosti chudáci. V jednom Passoliniho filmu (Passolini byl rovněž homosexuál, ale také levicový intelektuál) jsem viděl, jak heterosexuálové ve středověké Itálii svázali několik homosexuálů provazem dohromady a pak je upálili. Náš nejslavnější panovník Karel IV. trávil volné chvíle tím, že se díval z okna a jak viděl, že… Číst vice »