Český rozhlas brutálně porušuje zákon

Petr Štěpánek
Petr Štěpánek

Fakt č. 1: Fialova vládní koalice (ODS, KDU-ČSL, TOP09 a STAN) a Piráti a aktuálně usilují o schválení novely mediálních zákonů, kterými chtějí navýšit televizní a rozhlasové poplatky.

Fakt č. 2: Opozice, ANO a SPD, s tím naopak nesouhlasí.

Fakt č. 3: Koalice i opozice v parlamentu, v médiích i na sociálních sítích prezentují argumenty na podporu svého postoje.

Fakt č. 4: Stejně jako politická scéna je v názoru na zvyšování tzv. koncesionářských poplatků rozdělena i veřejnost.

Dílčí závěr č. 1: Zvyšování poplatků je ryze politická otázka. Oba postoje jsou legitimní.

Fakt č. 5: Český rozhlas v ten samý čas na vlnách svých stanic i na sociálních sítích spustil reklamní kampaň na podporu zvýšení poplatků.

Dílčí závěr č. 2: Český rozhlas se svým postupem jednoznačně staví na stranu vládní koalice.

Fakt č. 6: Český rozhlas ve své politické reklamní kampani tvrdí, že je nezávislý na politicích.

Dílčí závěr č. 3. Je to jednoznačně lživé tvrzení, neboť Český rozhlas evidentně stojí na straně vládní koalice.

Fakt č. 7: V politické reklamě Českého rozhlasu na podporu zvýšení poplatků vystupují redaktoři Českého rozhlasu.

Dílčí závěr č. 4: Redaktoři Českého rozhlasu tím porušují zákon i etický kodex. Redaktoři veřejnoprávních médií nesmějí vystupovat v žádné reklamě, natož v reklamě politické.

Fakt č. 8: Český rozhlas ve své politické reklamní kampani tvrdí, že není ovlivňován ničím jiným než zájmem veřejnosti.

Dílčí závěr č. 5: Je to další lživé tvrzení, neboť veřejnost je v otázce zvyšování televizních a rozhlasových poplatků rozdělena.

Fakt č. 9: Redaktoři, kteří v rozporu se zákonem vystupují v politické reklamní kampani Českého rozhlasu, tvrdí, že Český rozhlas poskytuje objektivní a nezávislé zpravodajství.

Dílčí závěr č. 6: Opět lež. Sama existence této reklamy tvrzení redaktorů Českého rozhlasu vyvrací. Realitou naopak je, že Český rozhlas stejně jako Česká televize dlouhodobě preferuje pouze jeden pohled na svět i politiku.

Fakt č. 10: Politickou reklamu v elektronických médiích zapovídá zákon.

Konečný závěr: Český rozhlas flagrantním, ba přímo brutálním způsobem porušuje zákon.

*

Petr Štěpánek

(Autor byl v letech 1994 – 2006 členem a místopředsedou Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, v současnosti je 1. místopředsedou Trikolory.)

 

5 5 hlasy
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
5 komentářů
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Praded
Praded
před 6 dny

Jo paraziti věděly kde mají začít. Nebo že by jím to někdo poradil?

Karel2002
Karel2002
před 6 dny

Kdo to ještě neudělal, odhlásit na poště. Jinak nikdy nebude konec manipulacím a lžím. V rádiu prý řádí maniodepresivní Tachecí. Rádio také odhalilo, jak Putin vyhodil do povětří Vrbětice. Tak já už fakt nevím.

Palosino
Palosino
před 7 dny

11.Připlatím cca 100,-Kč měsíčně za TV a ČRO, abych nemusel číst další body tohodle oportunistického netáhla.

orinoko
orinoko
před 7 dny
Odpověď uživateli  Palosino

Tak je nečti, idiote. A plat více, nikdo ti nebrání.

palasovar@gmail.com
palasovar@gmail.com
před 7 dny
Odpověď uživateli  Palosino

Nikdo vam nebrani,dat jim treba celou vyplatu.Ale proc do toho chcete nutit ostatni? Kdyz to neposlouchaji tak to doplaceji vam.Co jim doplatite vy?