Jaká je realita? V Praze jsou na nás Piráti puštěni již druhé volební období. Znakem jejich vlády je dopravní chaos kombinovaný se stagnací rozvoje města (Praha prý nepotřebuje vnitřní dopravní okruh. Tak nám jejich Hřib rozkopal magistrálu a Václavské náměstí, kam nejméně za miliardu budou znovu zavedeny tramvaje, které zde nikdo (kromě turistů) nepostrádá a nepotřebuje. Kolabující doprava v centru města bude ještě více destruována.
Dočkali jsme se drahých trolejbusů na letiště v době, kdy se začalo se stavbou rychlodráhy. Díky trolejbusům se rozkopala celá Evropská, aby tento zázrak techniky stáhl troleje u starého letiště a dál jel na baterky. Proč celý tento cirkus, když z Veleslavína mohly jezdit autobusy na plyn nebo vodík, eventuálně i na baterie?
Prostě Piráti, logiku nehledejte.
O drahém mostu jen pro tramvaje a chodce (ti ale zrovna že Zlíchova do Bránika a opačně zrovna v zástupech nechodí) v Bráníku jsem už několikrát psal. Ale miliarda a půl bude pryč.
Kuriózní je i způsob podpory cyklodopravy. Oproti dobám, kdy jsem byl na pražské radnici náměstkem pro finance za primátora Béma, skoro nevznikají žádné nové, od silnice oddělené cyklostezky. Ale všude se na asfalt za stovky milionů kreslí nesmyslné a často i nebezpečné cyklopruhy, které po pár metrech svedou kolaře rovnou pod auta.
Teď tomu nasadil korunu ministr Bartoš. Co je ve funkci slibuje a žvaní o digitalizaci. Jak ji zavedeme, bude po problémech. Otevřeme si doma počítač a pár kliků nám zařídí vše, co po státu potřebujeme a tečka. V přímém přenosu vidíme realitu.
Přechod stavební dokumentace z papírové na digitální sebou přinesl uplné zhroucení systému stavebního řízení. Doposud jsme ho měli hodně pomalé, od nynějška nejspíš nebude už žádné. Zprávy jsou plné toho, jak pracovníci stavebních úřadů upozorňují na naprostou nefunkčnost. Protestují, poukazují na zablokování systému. Ministr Bartoš slibuje nápravu. Nikde se moc nemluví, kolik nás tento Bartošův zázrak digitalizace už stál a kolik budou stát jeho úpravy a opravy. A pokud to vůbec opravitelné je.
Samostatnou otázkou je, zda vůbec někdy tato nová forma stavební řízení zjednoduší a zrychlí. To se nejspíš nikdy objektivně nedozvíme. Taky se nedozvíme, kolik kamarádů špiček Pirátů pracuje nebo vlastní desítky IT firem, které se na vývoji a správě podobných digitálních oblud účastní a inkasují z nás vyždímané sta miliony.
Vítejte v realitě. Digitalizace státu pod taktovkou Pirátů hodně věcí prodraží, zkomplikuje, zpomalí, učiní zranitelným a jen málo co skutečně zásadně zlepší. A peníze, nechci domýšlet, kolik to bude stát.
*
Jiří Paroubek –bývalý český premiér a předseda ČSSD, zdroj: Vaše Věc
Jako jediní ty hloupé děti plní svůj program – “pusťte nás na ně” Piráti evidentně mysleli pusťte nás na ty ministerstva. Vždyť si pamatuji, jak se před volbami chodili i podívat. Podívat kde budou sedět, jestli u okna, nebo u dveří, jaké jim dají barvičky, vodovky, štětečky, ti chytřejší chtěli i kružítka … Ministerstva… Číst vice »
Lidé volili pitomce z Pirátů a dostali je jak si žádali. Výsledky pirátů jsou zdrcující pro Česko ! Piráti nerozumí vůbec ničemu a je neuvěřitelné, že ještě mají nějakou podporu !!!
Pirati jsou od zacatku nejaka jeste horsi odnoz TOP 9…” Bojovnici” za imaginarni lidska prava.
Pyjáti jsou naprosto neschopný stejně jako pětidemolice oni nemají tvořit ale ničit a zakazovat už se těším až v příštích volbách vypadnou.
Nevypadnou, protože – Praha! Ti lidi tam budou nadávat a vrčet na dopravní obslužnost, na rozkopané ulice, na ucpané hlavní tahy, na pochybně navrhované parkovací plochy, ale o volbách jdou a neomylně to té chásce hodí. My jsme je tu měli jako první v republice a trvalo dost dlouho, než se historicky znemožnili a vypadli. No… Číst vice »
Naprosto přesné. I bratislavská kavárna si jezdí pro pokyny do Prahy. Sčítání hlasů se dá sledovat pouze do chvíle, kdy přijde na řadu Středočeský kraj a Praha.
Aha tak je mají manipulační volby zachránit beru to logicky když do neoblíbených EU voleb dostali jen 5%.
Pražáci patři mezi hloupé tvory – to prokazují už od 1.republiky !