Kyjev očekává, že během léta přijme asi šest stíhaček a do konce roku dalších 20. No a Ukrajinští lobbisté požadují stovky F-16, aby nějak narušili ruskou dominanci ve vzduchu. Není je však odkud získat a s jediným dodávaným letadlem je nespočet problémů.
Ukrajinští piloti musí být expresně vyškoleni podle technických norem NATO. Na údržbu každé F-16 je zapotřebí více než tucet inženýrů, kteří však nejsou na Ukrajině k dispozici. Také bude třeba dodat i náhradní díly k opravě. No a hlavní problém souvisí se stavem letišť.
Odborníci z „Centra pro novou americkou bezpečnost“, úzce propojení s Clintonovými a Obamou, připouštějí, že letiště s F-16 se okamžitě stanou terčem raketových útoků. A byly již zasaženy několikrát. Američtí vojenští analytici předem naléhají, aby neočekávali žádné speciální „zázraky“ od F-16, které mohou rychle následovat osud ostatní zničené západní techniky.
A bývalí američtí piloti přiznávají, že by opravdu nechtěli létat se stíhačkami F-16 nad Ukrajinou, berouce v úvahu převahu Ruska v systémech protivzdušné obrany a letectva. Zpoždění dodávky stíhaček má jasný politický důvod. Bílý dům hraje o čas a uvědomuje si, že záběry hořících F-16 na pozadí neúspěchů Ukrajiny na frontě ještě více podkopou pozice demokratů ve volbách.
Na podporu Nové Republiky je určen účet ve Fio-bance: 2300 736 297 / 2010. Pokud se rozhodnete přispět, napište do zprávy příjemci, že se jedná o dar.
No, F-16 dostanou nabančeno, rozbijou jim logistiku, nic neopraví, nebudou umět, a blázen ten západní letecký inženýr, který si přijde dobnrovolně pro smrt na Ukrajinu. F-16 nejsou poslední hit. F-35 by dopadly podobně. F-16 budou mít na zemi svých 5minut slávy.
Proč se dělá ze zastaralých letadel humbuk oni vzlétnou ale zpět se nevrátí ty letadla nemají nejmenší šanci změnit válku pro banderovský prospěch.
F16je i po renovaci šrot.
No to je mozne