Tímto směrem se mají ubírat naše děti, tímto směrem hlouposti a degenerace se má ubírat naše společnost. Je to děsivé, ale je to tak. Matematiku nemusíme milovat, ale pokud se nechceme vrátit zpátky „na stromy“ musíme se s ní umět vypořádat. Musíme umět logicky uvažovat, jinak se z nás stane stádo poslušných robotů do fabrik. Nebo o to jde? Jazyky se samozřejmě budeme učit stále, je výhodné, když robot a otrok umí jazyk svého pána. Alespoň ty základní věci.
Víte co znamená snižování úrovně základních škol? Automatické snižování úrovně škol středních i vysokých. Kdo bude studovat odborné technické školy, kdo bude studovat medicínu a chemii? A na jaké úrovni? Budeme se stejně jako v Americe rozlišovat na absolventy drahých soukromých škol a na plebs státních škol který nemá šanci uspět? Budeme si tu umýslně vytvářet generaci elit a elitářů a toho zbytku deseti milionů? Je tohle ten účel? Nedosažitelné kvalitní vzdělání pro většinu? Likvidace našeho kdyby bezvadného školství?
Proč se podporují obory, které jsou vyloženě destruktivní? Protože si tu tvoříme hloupou, na státu závislou masu, která bude za kus žvance v neziskovce ochotná udělat cokoliv. Vážně toto chceme? A vážně se OPĚT nenajde nikdo z opozice, kdo to zvedne? Záleží skutečně někomu na lidech tady? Budu ráda, když ano.
P.S. Na těch drahých billboardech by to chtělo místo prázdných řečí něco, co by řeklo lidem, takhle vám chceme pomoct, tohle pro vás udělám. Konkrétně já….. doplňte si každý sám. A to, že z našich dětí chtějí udělat uvědomělé hlupáky, to se sakra týká každého z nás.
*
Jana Marková, Litterate
Já myslím, že bychom se měli spokojit s tím co nějakej Dolfi Hitlerů plánoval udělat s Ukrajinci. Maximálně čtyři miliony a čtyři třídy. Pokud tedy matika na polovinu, historie také, ještě tak na půlku skrouhnout fyziku a chemii, no… a zhruba jsme tam. A jak provést depopulaci, na tom už také ti lidumilové pracují. Z jeho německé… Číst vice »
Za mnohé mohou poměry ve školství. Včera jsme se mohli například dočíst, že ministerstvo školství připravuje změnu podmínek pro přijímání žáků na střední školy a hodlá jako kritérium vypustit vysvědčení z předchozího studia, protože nic nevypovídá, neb se na každé škole známkuje jinak. Opravdu jsme to za poslední léta ve školství pěkně… Číst vice »
Následujeme náš vzor USA. Tam, nevím kolik procent, ale strašně moc, vychází ze základky děti, které neumí ani pořádně číst a psát. A vysokoškolští studenti tam jsou se znalostmi na úrovni našich středoškoláků. Dohnat a předehnat! Snad bych omezil některé předměty u těch dětí, u kterých je předpoklad, že nebudou studijní typy (přeci byly zvláštní školy… Číst vice »
Paní Marková zřejmě uhodila hřebíček na hlavičku, co se týká úrovně vzdělávání. Pochopitelně to bude mít dopady v budoucnu, jak se naše země bude vyvíjet, jak se v konečném důsledku budeme mít a jak budeme závislí, ještě víc na USA, Číně, Indii, Rusku, Korei atd. ? Konečně p.Marková snad uznala, že vše za… Číst vice »
Ano, souhlasit se dá s tím, že vzdělávací systém je ubíjen již přímo očividně. Ale ani za totáče to už určitě nebylo bazvadně fungující školství. Logice by se mělo vyučovat v předmětu Logika. A ten už byl dávno v těch 60.-70. letech, kdy jsem byl “vzděláván”, z osnov vyškrtnut. Proč asi? A matematiky bylo sice dost, ale… Číst vice »
No, zdá se, že jsem někomu nabrnkl ego s jeho za totáče získaným titulem. Taky mám jeden takový, jako letecký inženýr. A vážím si ho tak velice se všemi znalostmi kolem získanými, že tvrdím – stroje těžší vzduchu nemohou létat. A čekám další mínus… 🙂
Pokud jste opravdu letecký inženýr, a neděláte si z nás čtenářů prdel, pak by mě zajímalo, kam jste na ty školy vlastně chodil. Mě učitelé, a učitelky ( na matematiku jsem měl opravdu vynikající) už od základní školy, přes střední a vysokou, učili si věci odvodit. Abych věděl proč je to tak. Vědět v patnácti,… Číst vice »
Jak píšu, jsem inženýr a dnes již důchodce. Takže z mé strany nejde o výkřiky současných mládežníků. A vše, co jsem popsal o výuce matematiky (ale i fyziky třeba) od základky, přes gympl, až po vysokou školu je svatá pravda. A to jsem na té střední škole samozřejmě neměl ponětí o tom, jak kompletně je celý proces vzdělávání zmanipulovaný… Číst vice »
O jaké nesmysly v matice se jednalo?
Ale, no tak?!
Nebavíme se přece o matematice jako takové, ale o metodice její výuky. Podle mé zkušenosti spíš nevýuky. A vlastně o celém vzdělávacím, dle mého antivzdělávacím systému. Tak nedělejte pitomce ani ze mně, ani ze sebe. A neberte to jako výpad. Jsem jen trochu unavený tímto světem.
Kolokole, nikdo nechce z nikoho dělat pitomce, v této diskusi už vůbec ne. Metodika výuky se tvořila a zdokonalovala celá léta. Násobilku se buď naučíte, nebo ne. Základy jako básničku, ostatní počítáním příkladů, i v domácích úkolech. Podobně to platí i v ostatních předmětech. Kdyby ten systém byl, jak píšete, antivzdělávací, těžko by z vás byl letecký inženýr.… Číst vice »
Matematika nemá nesmysly a nedá se ojebat. Co si nespočítáte to nemáte. Úroveň každého člověka stoupá s úrovní jeho vzdělání a vědomostmi. Jsou matematické úkony, které jsem v životě nepoužil, ale že jsem se je učil nelituji. Alespoň jsem měl o matice přehled a věděl co všechno dokáže.
Nechcete mi rozumět ani jeden, ani druhý, ani třetí, ani čtvrtý. A nejspíš proto, že jste se nesetkali s klukem, který vnitřně toužil po skutečném poznání a byl dosti inteligentní na to, aby poznal, že ho v té matematice vodí za nos. Že učitelé nedokazují a jen předkládají k věření a na tom staví další látku a případně další… Číst vice »
Snažím se porozumět. Jen mi není jasné, kde nás ti učitelé ojebali, když se naše děti na matematických olympiádách pravidelně umísťovaly okolo pátého místa na světě. Pokud nerozumím metodice výuky a to nerozumím, je tohle pro mě měřítko. Leda snad, kdyby ti co skončí do desátého místa, také měli tu metodiku… Číst vice »
Proboha kolokole, matematika je jediný předmět, kde se nedá vodit za nos. A podle mne člověk toužící po poznání by měl asi matiku umět jako když bičem mrská. A ať je metodika jaká koliv, vždy se dopracujete stejného výsledku. Teď už vám opravdu nerozumím Hezký den.
Čemu nerozumíte v tak konkrétním a signifikantním případě, jako je právě to pí? Když vám učitel v 6.třídě řekne, že obvod kruhu vypočítáte podle nějakého koeficientu. To pochopíte, ovšem. Ale pak vám řekne, že ten koeficient je 3,14. Ale nevysvětlí, jak na to “přišel”. A vy se, jako klučina, snažíte sám to pí vypočítat. 3… Číst vice »
A ještě dodatek. Ano, přečetl jsem si článek a vystoupily stíny minulosti. Naposled. Vím dnes o tomto světě, o naší zkažené a zmanipulované civilizaci své, abych se už přestal pohoršovat nad jedním jejím aspektem. A taky vím, že v dnes známém vesmíru je více hvězd než písečných zrnek na všech pouštích “naší” planety. A tak snad najdu… Číst vice »
Tak jste asi měl smůlu na pedagogy. Nás uvili jak se 3,14 vypočítá, že je více méně nekonečné a bylo nám ukázáno graficky, jak se přibližuje k výpočtu obvodu kruhu kruhu, s nímž se nikdy vlastně úplně nikdy neshodne. Dodnes pamatuji…
Učili
Zajímavé. Možná naopak, vy jste měl velké štěstí. Protože si opravdu nemyslím, že by se způsob výuky, kterému jsem byl vystaven, mohl nějak výrazně lišit řekněme od průměrného školního modelu té doby. Pro upřesnění, jsem ročník 58.
Díky za diskusi.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Agresivni-neprijal-jiny-nazor-Kulka-Ficovi-Nez-vystrelil-Mrazive-svedectvi-o-atentatnikovi-755520 Jasny fasoun…”Liberalove” jsou proste maskovani fasiste…Je uplne jedno,ze maji plne pusy recicek…podstatne je jak se chovaji a z jejich chovani poznate,jak mysli
Deticky budou uplne blbe,ale bude jim to myslet politicky…Zrovna tihle lide hltali Cerne barony a podobne,ale meli se z nich poucit ne je brat jako navod
Cesta k tomu,aby nas predbehla i Afrika..Tan takove ptakoviny ve skolach resit nebudou
EUROSOUDRUZI PIRÁTI CHYSTAJÍ 12 BODOVÝ CENZURNÍ PLÁN, KTERÝ MÁ ZA CÍL UMLČET NÁZOROVÉ OPONENTY
https://pravyprostor.net/eurosoudruzi-pirati-chystaji-12-bodovy-cenzurni-plan-ktery-ma-za-cil-umlcet-nazorove-oponenty/
Zkouset to mohou, a budou, ale nepomohou si tim..Rekla bych,ze naopak…Zafunguje “odstredivost”..cim vic nekomu neco vnucujete,tim vic to zacne nesnaset
A je toho víc paní Marková oficiálně budou učit gender a z dějepisu jen něco potřebují pro svoji totalitu lehce ovladatelné blbce. Jenže na to těžce dojedou bez inteligentních lidí budou v (__!__)
Počítáno je s tím, že inteligentních, kriticky uvažujících lidí nebude zapotřebí ve velké míře. Zvláště se to týká bílé rasy. S tím souvisí třeba i ten nátlak během kovidu. Srovnejte proočkovanost bílých (příkladně v Kanadě, Austrálii, západní Evropě) s tou v afrických zemích. Lidí je přespříliš, nahradit je má robotizace, UI (umyvatelný igelit), transhumanizmus. To poslední… Číst vice »
Já vím kolego a doufám že jim ten odporný plán nevyjde nějaký Hitler je proti těmto zrůdám břídil. Bez inteligence nebudou mít pokrok a tak je rozeberou Čína a Rusko.
A bez inteligence nebude nikdo, kdo by pečoval o jejich luxus, životní úroveň, rostoucí požadavky, choutky, spády, úchylky… Nebo si snad myslí nekdo, že toto zvládnou polodivoci nájezdníci, šílení fanatici, kteří umí bezvadně ničit a krást, ale vymýšlet, budovat, zvelebovat – to je jim vzdálené jako Slunce.
To je pravda ale hlavně jde o nové technologie to určitě „inženýři” z Afriky nezvládnou.