Kyjev včera v předtuše svého brzkého konce vydal poslední dva fanatické rozkazy! V Bruselu včera uniklo na veřejnost kolik mají Češi a Slováci od příštího roku platit na africké imigranty! Česko se podle Bruselu má brzy přeměnit v rezervaci pro nepotřebné imigranty a chudinu!

Michael Svatoš
Michael Svatoš

Na snímku opuštěné výrobní haly v Detroitu, bývalém srdci amerického automobilového průmyslu. Čeká stejný “osud” i nás?

Když jsme 2. května 2022 v analýze MAP 1173 poprvé oznámili, že Brusel se souhlasem vlády ČR už rozhodnul, že se v Česku nebudou vyrábět žádné elektromobily, protože Češi mají být napříště už příliš chudí, aby si je kupovali. Že se všechny elektromobily už mají vyrábět výhradně v Západní Evropě, aby si tamní dělníci vydělali na slušné živobytí. Že český automobilový průmysl má zaniknout současně se zákazem výroby aut na spalovací motory. Ale že před tím má být ČR Západem využita k exploataci levných pracovních sil a infrastruktury k efektivní výrobě levných aut pro západní chudinu, aby se nebouřila, že nemá na elektromobily.  Byli jsme označováni za dezinformátory, ačkoli jsme zveřejnili příslušné dokumenty EU, které tento hanebný plán Bruselu stvrzovaly. Uplynul rok, a včera 20. června 2023 česká fialová média slavnostně přiznala, že se elektromobily v ČR vyrábět nebudou, a že se z ČR stane rezervace pro levné montovny a levné otroky, kteří jsou k jejich chodu zapotřebí. Česká média ovšem své včerejší oznámení o zániku českého průmyslu nezdůvodnila, tak to v dnešní analýze uděláme za ně, abyste věděli, kdo si na naší budoucí bídě hodlá namastit kapsu.

  1. VW rozhodl už 18. června, že výroba elektromobilů Škoda má být přesunuta z Čech do Španělska. Tento přesun moderní a ziskové výroby z Čech do Španělska zařídil Brusel ve spolupráci s Českou vládou. Aby se výroba elektromobilů mohla přesunout z Česka do Španělska, a v Česku se elektromobily už nevyráběly, dostala vláda Španělska z programu dotací EU na COVID Recovery celkem 39 421 CZK na každého Španěla, kdežto vláda ČR se spokojila jen s 2 178 CZK na každého Čecha. Podmínkou pro vyplacení této 18 krát vyšší dotace pro občana Španělska, než pro občana Česka, byl závazek španělské vlády Bruselu, že 75 miliard CZK z celé této dotace bude prostřednictvím španělského fondu PERTE vyplaceno výlučně německé firmě VW na vybudování 3 giga-faktory na výrobu baterií pro elektromobily ve Španělsku.
  2. Důvodem pro tento přesun lukrativní výroby z ČR do Španělska, financovaný miliardami z půjčky EU od bankéřů, přičemž za splacení této půjčky Španělskem bankéřům ručí paradoxně díky podpisu vlády ČR všichni její občané, bylo jednak zjištění analytiků, že v blízké budoucnosti bude nejméně 20% všech elektromobilů prodávaných v Evropě vyrobeno v Číně. Že v Evropě dojde v důsledku této čínské expanze k omezení výroby v evropských automobilkách. A že elektromobily vyráběné ve Východní Evropě by tak dramaticky ohrozily existenci automobilek v Západní Evropě, a tím by Západní Evropu uvrhly do nezaměstnanosti a bídy. Čínský elektromobil stejné střední třídy a výbavy jako elektromobil VW se nyní prodává za 25 000 EUR, kdežto jeho konkurent VW vyrobený v Německu za 45 000 EUR!
  3. Hlavní důvod, proč Brusel zaplatil a nařídil přesun výroby z Čech do Španělska nejlépe vysvětluje před týdnem zveřejněný graf od uznávané maďarské konzervativní ekonomky Pirosky Szalai. V levém rohu grafu na nejlepší pozici v EU vidíte Česko, s pouhými 11.8% obyvatelstva, které je ohroženo akutní chudobou. Slovensko je na 6 nejlepší pozici. Kdežto Španělsko je na 5 nejhorší pozici a nyní je 26% jeho občanů ohroženo akutní chudobou. Španělsko, Řecko a Itálie jsou na tom stejně špatně, jako ty nejchudší východoevropské země. 
  4. Jakmile se výše počtů lidí ohrožených chudobou v západoevropské populaci začne přibližovat ke 30% dojde k přímému ohrožení tzv. Bruselské demokracie. Její existence totiž absolutně závisí na politické dominanci koalice stran, kterou volí pouze 43% ze všech oprávněných voličů, protože zbývajících 57 % voličů se nedovede dohodnout na koalici, a část z nich ani nechodí k volbám. Majetkově tvoří 43% vítězných voličů 1% nejbohatších lidí a 42% voličů střední třídy, zejména úřednictva a státních a veřejných zaměstnanců. Podle tohoto respektovaného sociologického modelu Emmanuela Todda, který přesně předpověděl rozpad SSSR pomocí sociologických modelů, a i další světové otřesy, jakmile se chudoba v populaci začne šířit, spodních 57% obyčejných lidí se začne radikalizovat a sjednocovat, a ze 42% občanů střední třídy začnou v důsledku majetkových změn vypadávat voliči, kteří se připojí k radikalizované 57% většině. Tím dojde k rozbití tzv. bruselské demokracie, a vládu převezmou buď politici krajní pravice, či levice, nebo tzv. národovečtí populisté. Tedy Bruselští úředníci se přesunem lukrativních pracovních míst z Čech do Španělska, které je ohrožené chudobou, a konzervativní pravice je v něm nyní na prudkém vzestupu, snažili poslední 2 roky zachránit systém Bruselské Eurokracie a dotačních transferů různým dotačním šíbrům, energo-šmejdům a vychytralým úředníkům v chodu! Protože podle modelu Todda ČR vydrží zchudnutí obyvatel bez otřesů v Bruselu, kdežto Španělsko, Itálie a Řecko už ne! Ve Španělsku mimochodem hrozí už letos v červnu při mimořádných volbách nástup konzervativních sil, které zpochybňují Green Deal, a další kulturní pilíře Eurokracie. Vládnoucí španělští Eurokraté, proto nečekaně vyhlásili předčasné volby na červenec, protože řádné volby se měly konat do konce roku. Spoléhají přitom, že se jim díky štědré podpoře Bruselu, zkrácené předvolební kampani, a letní turistické sezóně, podaří tímto rafinovaným tahem odvrátit porážku, která by je na konci roku čekala. Brusel je totiž díky předsednictví Španělska celé EU, které začíná 1. července nucen celou svou silou podpořit současnou španělskou vládu, aby ve volbách vyhrála, jinak se očekává, že nebude ani definitivně schválena Rakušanova dohoda o relokaci imigrantů a další Euro-nesmysly.
  5. Samotný koncern VW už vyrábí více aut v Číně, 40%, než v Evropě. VW proto pumpuje investice hlavně do Číny, protože odchod z čínského trhu by koncern nepřežil. Zároveň Berlín vetuje všechny pokusy EU uvalit na čínská auta a elektromobily dodatečná cla, protože všichni v Berlíně si pamatují, jak rychle musely korejské koncerny Hyundai a Kia v roce 2017 uzavřít své čínské továrny, když vláda Jižní Koreje nakupovala od USA rakety proti Severnímu Kimovi, a když ve stejné době najednou nějakou náhodou poklesl až na nulu odbyt aut Hyundai a Kia v Číně. Obdobně nějakou náhodou začaly upadat prodeje Škody Auto v Číně, jakmile Vystrčil (ODS), Hřib a Bartoš (Piráti), i Pekarová – Adamová (TOP-09) začali provádět své turistické nálety na Tchaj-wan. Stejně dopadly i Nokia a Ericsson. Koncern VW plánuje jen do roku 2025 propustit 9 500 zaměstnanců v Rakousku, a dalších 30 000, víc než má celá Škoda v Německu. Zachovány mají být hlavně úřednické, manažerské, obchodní a všechny odborářské pozice!!! Vývoj a výroba elektromobilů se má z velké části z Evropy přestěhovat do oblasti kolem Detroitu v USA!! Čínská produkce se musí udržovat do roku 2030 ve stávajícím objemu, jinak hrozí čínské sankce z nedodržení smluv. Vzhledem k tomu, že 17% akcií VW drží Katar, známý svou náklonností Putinovi a Číně, lze předpokládat přesun výroby i do Egypta, nebo nějaké podobné africké země blízké BRICS!
  6. Osud české Škody Mladá Boleslav se zdá být jasný. ČR má díky sankcím příliš vysoké ceny energií, aby se zde dala efektivně vyrábět auta na vývoz do zemí třetího světa. Po zákazu elektromobilů, zůstane v ČR možná nějaký servis, vývoj a pár pozic pro úředníky a odborářské lokaje. Obdobně tomu má být i Německu. Jedním z hlavních důvodů války o Ukrajinu je boj o 1/3 evropských zásob lithia, které se nacházejí na Donbasu a podél toku Dněpru na sever. Tyto zásoby jsou prý lehce těžitelné, zejména díky nízkým nárokům na ochranu životního prostředí. Dalšími cennostmi Ukrajiny, o které se vede válka, je železná a manganová ruda, která se díky levné elektřině dá dále zpracovávat na ingoty v obřím množství a levně. Plánovanou porážkou Ruska se zamýšlelo získat hlavně kontrolu nad obří Ruskou produkcí niklu, což je kov, u kterého se očekává rekordní nárůst poptávky v příštích letech, a to o 1900%. Vzhledem k jasným prohrám Kyjeva na bojišti, vyhlášení Bidena, že Ukrajinu do NATO nevezme, dokud nezvítězí nad Ruskem, což je výrok obdoby českého přísloví – “až naprší a uschne a porostou košťata” – se zdá být jasné, že s českým autoprůmyslem bude Amen, protože nebudou ani ukrajinské suroviny, ani ruské levné energie, a tak se vyrábět v ČR nic nevyplatí. Díky politice české vlády a Bruselu se tady vše zavře!

Češi ovšem budou platit jako mourovatí do Bruselu na imigranty! Rakušan 15.6 tvrdil, že do konce roku dostane ČR z Bruselu peníze na ukrajinské uprchlíky. Podle dvou vysokých bruselských úředníků asi nedostaneme nic, protože oba Eurokraté přiznali 19. června washingtonskému Politico, které se nemýlí, že letos už Bruselu došly všechny peníze, a že se vyjednává s Německem a dalšími zeměmi, aby do prázdné bruselské kasy nalily aspoň 100 miliard EUR, 2.5 bilionu CZK. Tyto peníze jsou bezpodmínečně nutné pro okamžité platby Ukrajině, (50 miliard EUR), 15 miliard EUR je bezpodmínečně nutných pro okamžité platby zemím mimo EU na imigranty, 10 miliard EUR je bezpodmínečně nutných pro financování strategických investic – asi pro plánovanou investici VW na výrobu baterií ve Švédsku, a podobně. A až 27 miliard EUR je třeba na úhradu úroků z půjček COVID, protože se zvedly úroky díky drahotě! Protože Německo, Holandsko a další státy už také mají ekonomické potíže, podle obou úředníků se nepočítá, že potřebné miliardy budou k dispozici v požadovaném množství. Protože ČR platí 2% a Slovensko 1% z takto Bruselem vymáhaných částek, z údajů obou bruselských úředníků vyplývá, že ČR by měla do Bruselu poslat 50 miliard CZK, a Slovensko 1 miliardu EUR!

Včera Rakušanova tvrzení, že vyjednal pro ČR výjimku z relokace imigrantů ze západní Evropy, vyvrátil polský ministr pro záležitosti EU Szymon Szynkowski , když oznámil: Češi bohužel do deklarace vložili pouze jednostranné výkladové prohlášení, které nemá žádný právní význam. Češi tak bohužel plně přijali smlouvu o mechanismu relokace imigrantů podle Bruselu, jejich deklarace o započtení ukrajinských uprchlíku nemá žádný právně závazný význam. Podle dalších polských diplomatů, dohoda obsahuje jasné nařízení, že buď země přijme relokované uprchlíky, a nebo za každého zaplatí 20 000 EUR! Žádná výjimka v textu dohody není napsaná. Pouze se země postižená opatřením může obrátit na Brusel, aby zvážil, zda jí uprchlíky přidělí. Tedy odmítnutí uprchlíků a nebo plateb za ně, není právně vymahatelné. Navíc podle polských diplomatů, kteří text dohody znají, není žádné jiné omezení relokovaných imigrantů, než nejméně 30 000 ročně. Tedy lze podle dohody relokovat jakýkoli počet imigrantů vyšší než 30 000 ročně! Můžete se tedy těšit na možná miliony nových nepřizpůsobivých imigrantů, kterých se Západ bude chtít zbavit, protože ty pracovité, vzdělané přeci nikdo k relokaci, na rozdíl od kriminálníků a nepřizpůsobivých, určovat nebude! Díky Rakušanovi budou Češi jak bez bytů, tak bez peněz, protože sociální systém zkolabuje stejně jako školství a zdravotnictví! Na důchody nebude!

Kyjev včera vydal dva fanatické rozkazy, které ukazují, že porážka je přede dveřmi.

  1. Podle prvního rozkazu se s okamžitou platností zakazuje všem nemocnicím přijímat k léčení na plánované operace jakékoli muže ve věku 18 až 59 let, bez předchozího souhlasu místního vojenského komisariátu! Každý, kdo od teď na Ukrajině potřebuje léčení v nemocnici, musí nejprve získat povolení od armády, jinak léčen v nemocnici nebude! Důvody jsou dva – Ukrajinci si začali léčit své choroby, které zatím z ekonomických důvodů přecházeli, aby se vyhnuli odvodu. Armáda evidentně potřebuje další lůžka pro zraněné vojáky.
  2. Podle druhého rozkazu se všem mužům s brannou povinností podle stanného práva s okamžitou platností nařizuje, aby se dostavili do 10 dnů od okamžiku vyhlášení rozkazu k odvodu do armády! Podle rozkazu se také všem mužům zakazuje s okamžitou platností se stěhovat mimo svůj mobilizační okres. Kdo nyní žije jinde, než je příslušný k odvodu, se musí přestěhovat, a nebo přihlásit v novém místě! Technicky toto opatření znamená všeobecnou mobilizaci. Tedy konec výběrového povolávání odvedenců na frontu. Toto opatření se využívá pouze v krajním případě! Ztráty jsou tedy mimořádně velké!
  3. Kyjev ovšem ještě stále dokáže Rusy pořádně kousat. Zde máte pěkné video od samotné ukrajinské SBU – jsou na něm vidět dva důležité okamžiky – útoky zabijáckých dronů proti vysokým retranslačním věžím, na které ruská armáda pravidelně umisťuje svoje zařízení, která umí potlačovat signál GPS a západní střely tak nelze v oblasti přesně zaměřovat na ruské cíle. A v druhé část pak uvidíte poměrně raritní záběr útoku zabijáckého dronu na ruského vojáka, který se veze na korbě rychle jedoucího BVP. Z videa je jasné, že pokud se dron přibližuje k cíli pod správným úhlem, vojáci ho díky řvoucímu motoru neuslyší ani neuvidí, a jsou snadno zlikvidováni. Vojáci na ukrajinském bojišti tak mají dvě špatné volby – přepravovat se uvnitř obrněných vozidel, a být zabiti výbuchem miny, a nebo se přepravovat na korbě obrněného vozidla a být zabiti dronem. Opravdu není, o co stát. Kanálem SBU doporučuji všem si zalistovat – uvidíte neuvěřitelně obrovský rozsah korupce na Ukrajině, který česká média raději zatajují, stejně jako jiné zprávy.
  4. Pro pochopení zuřivosti nedávných půlročních bojů o Bachmut, kdy Rusko prakticky na jediném místě provádělo sebevražedné, ačkoli palbou a drony tvrdě podporované útoky, si prohlédněte toto video, je na něm včerejší pokus o vraždu nožem dvou chlapců, kterou se pokusil spáchat ze služby po splnění závazku u Wágnera do civilu propuštěný bývalý zločinec! Ruské vedení vědělo, že čím více zločinců v bojích padne, tím méně vražd po jejich propuštění v Rusku bude. Krutá logika, ale účinná. Putin ruskou krev na bojišti šetří, v Bachmutu to neplatilo. Video dokazuje proč! Prigožin dostal povolení zločince najmout, protože kdyby byli rozptýleni mezi různé pravidelné jednotky ruské armády, nešlo by útočit tak razantně v Bachmutu. Zřizovat Stalinovy trestné prapory nebylo zřejmě politicky možné.

Kamarádi z Protiproudu mi včera poslali tuto výzvu k účasti na shromáždění na podporu docenta Ševčíka. Rád se tam s Vámi potkám, pokud mi zdraví dovolí.

*

 

Chcete-li podpořit Novou republiku, její web a překlady, její akce, podcasty, natáčení debat a panelových diskuzí, přispějte laskavě na účet 2300 736 297 / 2010.

Děkujeme!

5 5 hlasy
Hodnocení článku
8 komentářů
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
spartak
spartak
před 1 rokem

Pana Svatoše musí příprava těch článků stát mnoho sil ,protože se probírat v tolika negativech pro naši zem je skličující i pro mně ,jen čtenáře

kutnohorsky
kutnohorsky
před 1 rokem

Myslím, že chudoba se měří hlavně podle vybavenosti rodin spotřebním zbožím. Drtivá většina,,chudých” v Evropě má kde bydlet, co jíst a vcelku slušně žít. Ani Španěl ani Rus na vesnicí nepotřebují k mícháni automatický míchač. Vařečka jim stačí . Ale tito lidé nejsou chudí, jen nenároční a nijak si nestěžují. Moje žena má v kuchyni… Číst vice »

cablik
cablik
před 1 rokem

Stejně se jim to rozpadne vylhanému zelenému blábolu nevěří i skopčáci už toho mají dost. Pokud výrobu aut přesunou tak bude Česko zlikvidováno nebo jsme jen levná montovna.

kutnohorsky
kutnohorsky
před 1 rokem
Odpověď uživateli  cablik

Cáblíku, domnívám se, pokud VW výrobu elektroaut někam přesune, tak to bude do Ruska. Na co vozit komponenty a materiál přes celou Evropu do Španělska. VW má stále v Rusku své zastoupení a ,, základny”. Stačí je rozšířit a jede se! A pracovní síla tam není taky nijak dráha . Jen těch uprchlích Ukrajinců…

cablik
cablik
před 1 rokem
Odpověď uživateli  kutnohorsky

To jste až moc velký optimista než budou normální vztahy s Ruskem tak to bude ještě chvíli trvat. No a Španělům to moc nepomůže je to málo pracovních míst pro ně. Doufám že nácky kopnou do (_*_)

tomaskova
tomaskova
před 1 rokem
Odpověď uživateli  cablik

WV se prý rozhodl v Mladé Boleslavi vyrábět pouze auta na benzín a naftu. Elektrošmejdy přesune jinam. V podstatě bychom měli být rádi, protože až za pár let ten zelený blábol skončí v kytkách, protože nebude elektřina na dobíjení, rádi se motoristé vrátí k autům na benzín a naftu a my na to budeme připraveni. Články pana… Číst vice »

cablik
cablik
před 1 rokem
Odpověď uživateli  tomaskova

Souhlasím že články pana Svatoše jsou deprimující ale vidíte co se děje takže může mít pravdu.

Anonym
Anonym
před 1 rokem
Odpověď uživateli  tomaskova

Až “zelený blábol” skončí v kytkách, budeme tam dávno pohřbeni už i my. Samozřejmě pár výjimek z nás bude ještě tančit na palubě Titaniku. Rovněž zajímavá je úvaha, JAK budeme připraveni na to, že se lidé vrátí k spalovacím motorům? Současné fabriky budou zakonzervované a budou čekat léta na svou šťastnou chvilku? Tomu opravdu nerozumím.… Číst vice »