Zdroj: KosaZostra čili vlkovobloguje.wordpress.com
Už to se mnou není jako dřív. Mám v zásobníku řadu dobrých, vděčných, někdy domnívám se doslova skvělých témat, jenže je problém je zpracovat. Takže ladem leží sesbíraný velmi výživný materiál o Alexeji Navalném nebo ten, kterým hodlám okomentovat green deal Evropské unie jako celek i v detailech. Například. Obojí je podvod. Jeden velký nestydatý a hloupý podvod. A lze se na něm dokonale vyřádit. Asi stejně, jako když malé děti dostanou nové pískoviště s velkou hromadou písku, který právě přivezli z pískovny a dají jim k tomu kupu úplně netknutých kyblíčků a lopatiček. Jen začít ty bábovičky, tunýlky a hrady plácat…. Jenže se k tomu nedokáži odhodlat. Protože je jasné že to vyjde minimálně na tři, ale spíše ještě více dlouhých pokračování… Ještě před rokem bych nad tím mávnul rukou a začal bušit do klábosnice. Dnes už se mi odstartovat takovéhle otroctví moc nechce. A je to čím dál horší.
Takže jsem se rozhodl vytrhnout si z toho ekologického šílení v EU jeden bonbonek a zpracovat alespoň ten, s doufáním, že někdy seberu odvahu i na to všechno ostatní.
K dnešnímu tématu mne přivedla poslední Vlkova poštovna u Boríska. Jejíž téma směřovalo sice jinam, ale v jednom okamžiku jsme narazili na vnucovanou superekologickou politiku EU a Borísek mi, jako známému a přesvědčenému zastánci členství v Unii, kterému se ovšem ani trochu ono superekologické extrabláznění evropských papalášů a řady především západoevropských vlád, nelíbí, položil otázku – zdali nejsem v rozporu sám se sebou, když prohlašuji, že k členství v EU neexistuje alternativa a při tom mi vadí dnes fundamentální věc unijního usilování.
Zkusil jsem mu vysvětlit, že to v rozporu není. Že jako členové EU přece disponujeme vlastním hlasem, s ním lze leccos ovlivnit. Tedy pokud ho naši papaláši při jednáních v bruselských gremiích náležitě použijí. Následovala docela košatá debata o tom, zda něco takového je či není možné Borísek zastával tézi, že nikoliv, protože jakmile slovenský/český papaláš přijede do Bruselu, je z něj v tu ránu úplně jiný člověk, který naprosto zapomene, co sliboval doma ještě než nastoupil do letadla a po jeho opuštění okamžitě zpívá písničku bruselských ekologických zběsilců. (Na tomto místě je potřeba Boríska i Vlka upozornit na chystanou změnu směrem k většinovému hlasování, kdy malé země ztratí svůj vliv spolu s možností některé pro nás nebezpečné projekty EU vetovat! – pozn. red. N.R. -vd-)
Abychom nechodili daleko – Andrej Babiš je toho nejlepším příkladem a demonstrátorem.
Před volbami do Evropského parlamentu se předváděl takhle:
A dnes vykřikuje , že se za Česko bude rvát v Bruselu do roztrhání těla. A přitom to byl PRÁVĚ a JEDINĚ ON – ANDREJ BABIŠ OSOBNĚ, který za Česko podepisoval schvalování všech těch bruselských ekoteroristických nesmyslů, které zcela nepochybně učiní z ještě nedávno nejbohatšího kusu planety chudý a světové konkurence neschopný. On za nás všechny připojoval český podpis. Ačkoliv mu musí být jasné, že nás čeká náraz do zdi, s neopravitelnými škodami. Ale co je to proti bruselským dotacím pro Agrofert a tedy vlastní kapse? Jistě uznáte, že něco takového po něm nikdo nemůže chtít. zejména , když Forbes, který si dává velmi záležet na tom aby přesně mapoval finanční situaci nejbohatších lidí planety o Babišovo a dotacích z EU pro jeho Agrofert píše například toto:
Firmy z holdingu Agrofert získaly loni více než miliardu korun z evropských dotací určených pro zemědělce a na rozvoj venkova, které v Česku zprostředkovává Státní intervenční a zemědělský fond (SZIF). Jde o největší částku za dobu, kdy je premiérem Andrej Babiš (ANO). Vyplývá to z dat, která pro Deník N zpracovala společnost Datlab.
Stát totiž zveřejňuje pouze dílčí údaje k jednotlivým firmám, nikoli však přehled dotací pro celý koncern. Babiš byl vlastníkem koncernu Agrofert do roku 2017, kdy kvůli zákonu o střetu zájmů vložil akcie svých firem do svěřenských fondů. Firmy Agrofertu získaly v letech 2017 až 2020 přes čtyři miliardy korun.
Peníze firmy z holdingu Agrofert inkasovaly, i když podle závěru evropských auditorů i europoslanců je premiér ve střetu zájmů a dotace by dostávat neměly.
To je potom jasné, že Andrej okamžitě zapomene na to, co velkohubě sliboval voličům před dvěma roky při volbách do Evropského parlamentu. Miliarda ročně do vlastní agroferťácké šrajtofle je miliarda ročně.
Logicky pak při projednávání všech těch green dealů a dalších nesmyslů na zeleno ani necekne a při závěrečném hlasování za Česko zvedá ruku tak iniciativně, že by mu Hujer s rodinou závidět mohli.
Ale o Babiše dnes nejde. Je to o celoevropském zeleném zákalu, vedoucím ke kolektivní slepotě a zatmění mozku. A o tom, že je evidentní, že jak ta slepota, tak záměrná mozková disfunkce se budou jen prohlubovat. Protože už jsou naplánovány další a další šílenosti
- v podstatě definitivní zákaz spalovacích motorů v dopravě a leckde jinde,
- uhlíkové daně na veškeré zboží a služby, které budeme užívat nebo kupovat,
- vystěhování zbylých posledních výrob z Evropské unie,
- zatížení všech importů speciálním dovozním uhlíkovým clem, atd., atd.
Samé pozitivum a sociální jistota. Chce se říci. A evropští papaláši tvrdí, že jako tím vším přimějeme zbytek světa, aby nás na naší zelené cestě následoval…..
Je vidět, že ani nářez v Afghánistánu jim neotevřel oči. Tam jsme také věděli nejlépe, co je pro místní správně. Jen oni to jaksi nechtěli chápat a nakonec nás se zbraní v ruce donutili k potupnému bezhlavému útěku. I s tím naším úžasným světem.
A nyní to Evropská unie zkouší znovu a ve velkém. Přes ekošílenství. Aniž by se obtěžovala těmi nejprimitivnějšími počty – na světě je 7,5 miliardy obyvatel. EU má necelé 0,5 miliardy. A těch 500 milionů donutí jako těch ostatních 7 000 milionů k dobrovolné změně chování???? Tím, že si uvnitř svého teritoria všechno zdraží a stane se nekonkurenceschopnou. A probere peněženky svých obyvatel dosud nevídaným způsobem? A vedle toho si způsobíme nedostatek energií a ztrátu konkurenceschopnosti v celosvětovém měřítku? To je jistě osloví a bude motivovat, aby nás napodobili!!!! Zejména když jim jako volný trh „zbude“ těch zanedbatelných a nevýznamných 7 miliard lidí!!!!
Odbočím. Nejsem autíčkář. Auto je pro mne spotřební předmět jako každý jiný, bohužel hodně a hodně finančně náročný. Nikoliv smysl života nebo alespoň koníček. Mám jednoduchou filozofii – sednout, zařadit, dojet z místa A do místa B a pokud možno nemít moc dalších povinností ohledně opečovávání přibližovadla. Nicméně z určitého důvodu mi nezbylo nic jiného, než se o auta jako taková zajímat trochu blíže. A jen jsem zíral. Co všechno už musely podstoupit automobilky, aby splnily normu Euro 6 ve všech jejích následných podvariantách a,b,c,d a kdo ví jaké ještě, a vůbec mohly svoje výrobky prodávat. Neuvěřitelné – auťák v klasické formě se spalovacím motorem a řízením, jak jej známe je v nabídkách vzácností a je jich v modelových řadách zastoupeno stále méně. A to Brusel chystá normu Euro 7, která v původní představě bruselských velehlav znamenala opravdu out pro každou myslitelnou a při tom ještě funkční spalovací pohonnou jednotku.
Podle posledních dostupných zpráv po sérii jednání nicméně z nereálných nároků slevila, jak uvádí předsedkyně německé VDA (Verband der Automobilindustrie, Asociace automobilového průmyslu) Hildegarda Müllerová: „Dnes představené plány pro novou normu Euro 7 ukazují, že Evropská komise uznala limity technicky možného a opustila nedosažitelné cíle. Je to dobrá zpráva pro Evropany i pro ochranu životního prostředí.”
Božíčku, jaké štěstí – europapaláši v Bruselu i mimo něj ve své neskonalé dobrotě uznali platnost fyzikálních zákonů a technicky možného! Alespoň prozatím.
A to nemluvím o tom že snížení emisí CO2 o jeden gram ve flotilovém průměru přijde na sto milionů eur za vývoj!!! A EU chce redukovat nikoliv o gramy, nýbrž o desítky gramů. Což přirozeně výrobci promítnou okamžitě do cen. A tím se roztáčí děsivá spirála
- dražší auta najdou méně kupců
- méně kupců znamená dopad na zaměstnanost
- menší zaměstnanost generuje nižší daně
- ekologie v konci neprofituje, protože běžný motorista si sakra rozmyslí, zda zainvestuje do předraženého vozidla nebo zda radši bude dál provozovat starý, ekologicky problémový vůz, který EU nemůže zakázat. A koledujeme si tak o to abychom evropský vozový park tzv. kubanizovali! tedy aby se jakýmikoliv prostředky udržovaly na silnicích v provozu doslova muzeální kousky.
Ale je toho daleko více. Tohle všechno, jménem svých voličů odsouhlasil či hodlá odsouhlasit Andrej Babiš a další podobní.
Ale dnes to nich vážně není. Jakkoliv oni jsou ti, bez jejichž posvěcení ty hrůzy nejsou možné. Evropa dnes jede na zelené vlně a bude nějaký čas trvat než vystřízliví! Možná si říkáte a je to ještě vůbec možné? Tohle je téma tohoto sloupku!
Odpovím zcela jednoznačně – nejen, že to možné je, nýbrž zcela jist k tomu dojde. Je to jen otázka času. A soudím, že ne příliš vzdáleného.
Evropa je konfrontována s rostoucími cenami energií. Jak elektřiny, tak zemního plynu. Zatím se to pro naprostou většinu evropské veřejnosti maskuje obvyklým a evropsky oblíbeným vysvětlením – může za to Rusko a Putin! To prý stojí za zdražením plynu. Chystám k tomu v nejbližší době faktický materiál, aby alespoň čtenáři Kosy věděli, na základě dat, co a jak. O elektřině a její rostoucí ceně, s níž Rusko opravdu ani stínem nijak nesouvisí se cudně mlčí. Nikdo nehovoří o naprosto dramatickém růstu cen bruselského ekovýmyslu – emisních povolenek, bez nichž produkovat elektřinu většinou nelze, nikdo nemluví o vlivu uzavírání německých atomových a uhelných elektráren, jejichž odstavovaný výkon v síti bolestně chybí. Ačkoliv nároky na odběr elektřiny strmě rostou! A porostou díky nesmyslnému tlaku na elektromobilitu.
Takže když to shrneme – běžný Evropan co nevidět narazí na násobné ceny elektřiny a zemního plynu. Na to, že si nedokáže pořídit a provozovat vlastní automobil. Na to, že se bude muset popasovat s budoucími black outy.
Jsem zvědav, jak dlouho si něco nechá líbit! Podle mne jen do momentu, než nadkritická část elektorátu zjistí, že naráží na svou schopnost platit faktury dodavatelů plynu a elektřiny nebo do okamžiku než přijde nějaký drsný a zničující celoevropský/celoněmecký black out, kdy vytečou mrazáky. Podle toho, co přijde dříve. Absolutní jistotu pak mám až se zavedou ty uhlíkové daně a způsobí plošné zdražení. To je nejzazší termín evropského vyléčení z evropského zeleného zákalu a zatmění mozku.
Nesouhlasíte? Fajn. Mám pěkný, hodně vypovídající graf. Z německého Spiegelu. Není v Evropě a speciálně v EU stát, kde by ekofanatismus více rezonoval než u sousedů za Šumavou. Tam o ochraně klimatu a ekologii horuje skoro každý. Nicméně když ekofan Němci dostali v provedeném velkém šetření jednoduchou otázku
smí vás ochrana klimatu něco stát?
V konkrétní podobě:
jste připraveni platit kvůli ochraně klimatu vyšší daně, například uhlíkovou daň, v jejímž důsledku se vám prodraží vytápění, spotřeba el. proudu a PHM pro auto? ekologicky nadšení Němci odpověděli takto -1/3 souhlasí, 2/3 nikoliv. Rozdělení dle stranických preferencí a věku si snadno odvodíte.Myslím, že není co dodávat. Brusel chce svět na zeleno prosadit přes finance – zdražením a omezením všeho. Německý volič dopředu říká – NE! Nikdo to nehodlá, zatím – ani v Berlíně, natož v Bruselu o Praze či Bratislavě nemluvě, brát vážně.
Je to stejné jako při migrační tsunami 2015. Tenkrát stejní nereflektovali elementární selský rozum a předváděli, v souladu s nadšenými páchači dobra důsledné Refugees Welcome! Až narazili na německou AfD, holandského Wilderse, Salviniho Ligu severu a Národní frontu Marine Le Pen, kterým bleskově rostly volební preference, rychle obrátili. Totéž u Viktora Orbána a jeho plotu. Náhle došlo k obratu a dnes dokonce eurokomisařka pro vnitro Johanssonová shledává plot na litevsko běloruské hranici dobrou věcí. Na rozdíl od toho na pomezí maďarsko srbském…..
V momentě, kdy obyvatelé evropských zemí reálně ponesou dopady bruselského euroekozešílenízešílení, začnou konat! Všichni Babišové napříč kontinentem a Unií začnou znova bleskově otáčet. Nebudem se stačit divit jak rychle to půjde. A žádní zelení, ani ti němečtí, natož Greta tomu nezabrání. Je to opravdu jen otázka času. Bohužel nás to přijde hodně draho. A nejen finančně. Je otázkou, zda stačíme dohnat ztrátu konkurenceschopnosti.
Ale je tu ještě jedna záležitost, která jasně dokumentuje, že evropské ekozešílení je časově limitováno. Být evropským politikářem, jedno zda bruselským či národním, velmi bych pozoroval anticovidová a antiočkovací hnutí. Nejen ve své vlastní zemi, ale napříč kontinentem. Každý víkend to někde vře! Covidignoři, covidpopírači a antivaxeři o sobě sakra dávají vědět! A to je korona naprosto doložitelná a hmatatelná záležitost. S jasnými počty zemřelých, obrovskými finančními náklady a dopady na život společnosti! platí jasná úměra mezi přiměřeným chováním společnosti a množstvím utrpěných covidových škod.
Covidignoři, covidpopírači a antivaxeři napříč kontinentem, kvůli vlastnímu pohodlí a sobectví nebo kvůli tomu, že jim prostě trvalé kverulantství dělá dobře a zvedá ego, si svůj potížismus dokonale užívají! Samozřejmě, že to svoje osobní pohodlí a neochotu se jakkoliv omezit, kryjí bláboly o osobní svobodě, lidských právech a tak podobně. Jsem moc zvědav na jejich zakončení, až jim doklapne, se skutečné ohrožení svobody a především jejich posvátného pohodlí a sobeckého komfortu přichází skrze unijní green deal!
Zelení Savonarolové z Bruselu a celého kontinentu se už nyní mohou na jejich reakci těšit! S tím, že občané kteří na ně ohledně covidu a očkování neslyšeli, se k nim v nemalém měřítku přidají. Protože jim nic jiného nezbude. Jestliže nyní ti všichni anticovidoví potížisté otřásají kontinentem a vysloveně torpedují boj s nastupující covidovou vlnou – opakuji – především kvůli svému pohodlí a své sobeckosti a vlády se neodváží se proti nim zakročit, nejlépe nařízením povinnosti se nechat očkovat, jednoznačně mi vychází, že jestliže evropská veřejnost zareaguje na nesmyslný tlak ekofanatiků a Bruselu a současnou zbabělost národních vlád nestavět se do cesty módním politickým náladám společnosti, pak ta šílenost jménem green deal made in EU zmizí z našich radarů ještě rychleji, než přišla! Otázka času a nákladů. Nic více, nic méně!
Dodatek z pátečního dopoledne:
Pustil jsem si přehled ranního tiskovku a nestačím zíííírat. Právě na mne vykoukl následující titulek:
Chystá se enormní zdražení benzínu
V článku pod ním se dozvíte toto:
Německo chce přinutit své řidiče, aby si kupovali elektromobily. Tamní vláda toho chce docílit zavedením daně na oxid uhelnatý, což by mělo způsobit i extrémní zdražení pohonných hmot. Podle odborníků není vyloučeno, že by něco podobného mohlo brzy potkat i české řidiče.
Až o 70 centů, tedy přibližně o 18 korun, by mohl už za pár měsíců zdražit každý litr benzinu a nafty prodaný na německých čerpacích stanicích. Důvodem je pomalé plnění vládních cílů v oblasti emisí oxidu uhličitého.
Německá média v čele s magazínem Focus a deníkem Handelsblattse dostala k zatím internímu materiálu německé vlády „Projektionsbericht“, který konstatuje, že Německo výrazně zaostává za vlastními klimatickými cíli i Pařížskou dohodou o klimatu. Projektionsbericht zveřejňuje německá vláda každé dva roky. Mimo jiné informuje i o plnění klimatických cílů a navrhovaných opatřeních v této oblasti.
Deník Handelsblatt ale tvrdí, že se ke konceptu materiálu už dostal.
A našel v něm špatnou zprávu pro uživatele automobilů se spalovacím motorem. Podle ní Německo nesplní své klimatické cíle v odvětví dopravy v roce 2021 o sedm milionů tun a v roce 2022 dokonce o 20 milionů tun. Výpočty různých odborníků a výzkumných ústavů pro Spolkovou agenturu pro životní prostředí proto údajně ukazují na plánovaný příplatek ve výši 70 centů za litr benzinu či nafty.
Podle ekonomů se v Česku zatím nic podobného neplánuje. Není ale vyloučeno, že tlak na přechod na elektromobilitu, brzy nepřijde taky. Trend v EU je jednoznačný a půjde-li to tímto způsobem dál, je možné, že některá opatření se zavedou i v ČR. Města by v budoucnu mohla zakazovat vjezd automobilům se spalovacími motory právě na úkor elektromobilů, ty by naopak měly vjezd umožněn.
A je to tady! Každý má nějaký práh bolesti. Někdo větší, někdo menší. Ale u vlastní peněženky ho mají všichni velice nízký. Žádný div, že německá vláda tuhle erupci zeleného blbství nehodlá zveřejnit těsně před celoněmeckými volbami! Snadno by se totiž mohlo stát, že by je vyhrála přes noc AfD Ale ono je to celkem jedno – jestli skutečně po volbách dojde na německých pumpách k nárůstu cen špritu o nějakých 40% za litr, tak ta bouře přijde tak jako tak. A hned. Volby nevolby. A evropští elitáři a zelení ekofanatici zažijí svůj vlastní Kábul na vlastním prahu!
Jo ještě drobný dotaz nakonec – není to nějaká hybridně válečná fake news z dílny Putinových trollů rozvracejících naši šťastnou ekoliberálněfanatickou současnost? Kartouz a jeho parta fízlelfů by to měla sofort prověřit! Věřím, že i Jakub Janda, Petr Kolář a senátor Fischer se zapojí!
Navíc závěry pana Vlka ohledně Green Dealu jsou buď naivní, nebo si opět jen hraje na řízenou opozici a kalí vodu s cílem lidi jaksi uklidnit, že dobře vlasně bude… Opak je pravdou. Do Green Dealu bylo už investováno tolik a jedná se o tak ohromné zisky, že se nezastaví a pojede dál stejně jako… Číst vice »
Stezuje si planeta Zeme planete Marsu
“Marsi, mam velky problem”….
Mars: “???????”
Zeme: “Lide”
Mars: “” to prejde”
Pane Vlku, já jsem moc ráda, že vydáváte články a máte pořady na Slobodném vysielači. Ale někdy je opravdu těžké s Vámi souhlasit. Vás nezaráží, že National Institutes of Health, které vede dr. Fauci, a které financovaly výzkum ve Wuhanu, zároveň vynalezly a produkovaly vakcíny? Dnes zrovna i na Novinkách uveřejnili článek o manipulaci s viry (gain… Číst vice »
No jo pan Vlk ve své demagogi opět nezklamal. Jako zanícený obránce BigPhrama a bojovník za covidový teror využije nezpochybnitelné a všem viditelné nesmysly Green Dealu, který příčetný člověk vidí už dávno, tudíž kritizovat to je tak snadné a možné, také bezpečné… Takže získat si sympatie čtenářů lacinou kritikou dávno profláklého nesmylu a hned… Číst vice »
Co se dá dělat, místo Náboženství našich předků (než ho zprznil Mamon koncem Středověku) nastoupila Mamonem zprzněná Věda .. Ta přišla na to, že v ovzduší biosféry je 99 % kyslíku a dusíku, ze zbývajícího 1 % plynu je 0,4 % CO2, to jsou asi 4 molekuly z 1000 molekul ovzduší, ale Mamon Vědu přesvědčil, že… Číst vice »
Maxi kecas
pomer Kysliku, Dusiku, a CO2 je trosku jinej, takze kdyz remcas remcej aspon pravdive
Basosi, máš za 1***, protože si ověřuješ informace … Nooo, spletl jsem si procenta s promile, toho CO2 nejsou 0,4% ale 0,04%, takže 4 molekuly CO2 na 10000 molekul vzduchu (uváděl jsem jenom !!! 1000) takže je to ještě “paradoxnější” než jsem uváděl … Mnoooho násobně rozhodující vliv na “oteplování” a zase… Číst vice »
Ale tak řekněte, koho volit? U nás není jediná pravicová strana-ani jediná. Snad jen Trikolora, ale co odešel Klaus ml. není o ní ani slyšet. Všechny strany, které vykřikují něco o demokracii jsou levicové, tudíž nevolitelné a mohou slibovat hory-doly.
A kde že udělali ti vaši pravicoví soudruzi chybku, že už jsou nevolitelní? Vždyť jste kdysi tvrdili, že nikoho jiného než ODS volit nebudete, protože ODS umí vládnout nejlépe. Že strany, co vykřikují něco o demokracii jsou levicové?? Nemá náhodou “pravicová” ODS v názvu “demokratická”?? Takže najednou i ODS je levicová, no toto!… Číst vice »
Pořád někde čtu, jak v EU bude všechno na elektřinu, budou krásná nablýskaná auta, jen pořád nikde nevidím, kromě aktivistických hurá nápadů ,kde ji budou brát.
Jo přesně tak s tím počítám také že se lidi vzbouří a kopnou liberálně zelené fanatiky do (_#_) V TV brečeli pro Škodovku jak budou muset propouštět ale to není jen ten závod ale další navázané odvětví autoprůmyslu. Až to začne je třeba jít do ulic a zopakovat 89. Jinak v tomhle směru též Babišovi… Číst vice »
Bé – bé – bé – BIS, Bezpečnostní informační služba, vám u příležitosti pravidelné komunikace s veřejností chce připomenout, že je dnes sobota 25.září a také, že její náčelník, podpraporčík Michal Čoudelka, je po velkých a vleklých průjmech spojených s konzumací kontaminovaného kozího masa již zcela zdráv. A je připraven dětem na dobrou noc vyprávět další pohádky.… Číst vice »