Martin Koller
4. 5. 2020
Poslední měsíce české mezinárodní politiky bychom mohli, a to bez velké nadsázky, nazvat kombinací bezuzdného podlézání německé EU a cizáckým firmám, spojené s ubohou, lokajsky přisprostlou protiruskou mediální propagandou na zahraniční objednávku. Naše svoboda a nezávislost po třiceti letech v přímém přenosu. Ricinová komedie je dokladem úrovně české zahraniční politiky, vedené ministrem zahraničních zájmů Petříčkem, jestliže vyzývá Rusko, aby se neodvažovalo napadat Hřiba, Koláře a Novotného, idoly, téměř falické, současného propagandistického tažení proti Rusku.
Lokajským maločecháčkům nedochází, že partnery a objekty zájmu Ruska jsou velmoci, nikoli kolonie vedené slouhy. Záměna lva v českém znaku za hlavu vousatého kašpara s rolničkami, koukajícího z německého zadku, nám hrozí zcela reálně. Naštěstí nemáme společnou hranici s Ruskem a na ní nějaké studio ČT, které by mohli přepadnout „ruští“ agenti a vyhlásit nám válku.
Je ilustrativní, že Babiš se ke komediím s odstraněním sochy Koněva, stavění památníku příslušníkům SS ROA v Řeporyjích, ani agentům s teplou vodou, ricinem a podobným propagandistickým akcím nevyjádřil. Na to má svoje slouhy na špinavou práci z ANO, ČSSD, Aspen Institutu, případně z takzvaných opozičních stran, takže může vypadat téměř jako nestranný vlastenec. Tak se dělá politika pro české voliče. Cizáky dosazený guvernér v kolonii, jeho slouhové oficiální, slouhové hrající nepřátele a hlupáci, kteří tomu věří.
Většina z nás pravděpodobně viděla seriál o říši pohádek, zlém Rumburakovi a Dádě, pardon Xenii, rozdávající úsměvy a natřásající vnady v souboji dobra se zlem. Dokonce i tuto fantazii předčil svojí komedií starosta Prahy 6 Kolář, člen Aspen Institutu. Jen vyvstává otázka, zda hraje Mekotu, či Blekotu. Nelze přehlédnout, že mu v posledním zviditelnění vydatně napomohl mediální euromarxistický aktivista Kundra, oplývající fantazií více, než bujnou, a zároveň kolega z Aspen Institutu Allbrightové. Kolář se rozhodl stát demokratickým mediálním hrdinou, nebo spíš sehrát komedii. Podporuje ho otec dříve profesionální diplomat, vzhledem k věku, kdysi pravděpodobně člen Svazu československo-sovětského přátelství. Zato děd byl, podle dosažitelných informací, poskokem Němců v době okupace, neboli kolaborantem. Odtud možná pochází starostovo nadšené podlézání Němcům. Vícegenerační seriál o vzorech vlastenectví a pevné morálky za každého režimu.
V tom Kolář zcela určitě předstihl mnohé konkurenty o mnoho délek. Předvedl se především přisprostlou ubohostí, tedy odstraněním sochy osvoboditele Prahy a reprezentanta protinacistické druhoválečné koalice maršála Koněva, nositele mnoha českých, britských, amerických a francouzských vyznamenání. Určitě dostal za boj o přepisování české historie podle německých not velkou jedničku s hvězdičkou z Berlína i Bruselu, čímž předstihl i Novotného z Řeporují, pravděpodobně utajovaného člena Aspen iInstitutu (Pavel P. Novotný bez fotky). Nicméně, s výjimkou voličů v Praze 6 a pražské havlérky, dostal Kolář spíš nedostatečnou, bez ohledu na mohutnou reklamu, vedenou především v ČT i další podporu. Protože nenásledovalo patřičné davové protiruské nadšení a masové oslavy Kolářova hrdinství, naopak mnozí občané jeho akci odsuzují, kritizují, případně mu po zásluze nadávají za evidentní protinárodní podlézání cizákům, rozhodl se zachránit mediální komedií ve stylu různých utiskovaných menšin. Stal se obětí, ne-li přímo mučedníkem, nikoli českého rasismu a xenofóbie, ale ruské a komunistické nenávisti, možná i předsudečné. V šaškárně mu vydatně pomáhá jeho otec, ale především zmíněný Kundra. Tatík zaměstnaný u americké advokátní firmy spustil nářek, že jeho statečný syn, bojující proti Rusku je ohrožován na životě. Přitom na něj nikdo ani neplivl. Škoda sliny. Z vedení TOP 09 odešel Kalousek a je to samá ostuda. Následně Kundra objevil ruského diplomata, jenž převážel ve svém kufříku dvě ampule ricinu, což je prudký jed. Nad Kundrovými schopnostmi by zbledl závistí i Sherlok Holmes. Kundra geniálně vydedukoval, že Putinovi agenti chtějí zavraždit novodobého hrdinu Koláře, a to osvědčeným ricinem. Kundra patrně považuje ruské tajné služby za úplné blby, kteří donekonečna opakují známé schéma a poté hrdinsky vítězí, snad jako naše BIS, nanejvýš propagandistickými žvásty.
A zde se dostáváme do Kundrovy říše pohádek, kterou tvoří nejen ricinový agent. Jak Kundra zjistil, že přiletěl nějaký ruský diplomat? Seznamy cestujících letadel, jsou utajené. Jak zjistil, že vezl dvě ampule? Rentgenové oči, měl pouze americký superman, pubertální vzor Vojtěcha, Babišova kdákajícího televizního Kena, člena Apen Institutu. Jak Kundra zjistil, že v ampulích je ricin? Že by mu diplomat poskytl ochutnávku? Kundra bájí, jako by požil ochutnávku projímavého ricinového oleje. Ta by mu bleskově provětrala nejen trávicí trakt, ale rovněž mozek produkující stupidní propagandu na úrovni Dušana Jasánka v padesátých letech. Spektrografický rozbor přes stěnu kufříku a obsahu ampulí, pokud nějaké existují, není technicky možný, obzvláště s vybavením a odborníky u rámů na pražském letišti. Můžeme tedy konstatovat, že se jedná s velkou pravděpodobností o výmysl, ne-li záměrnou lež, takovou demokratickou pohádku na objednávku. Nelze se divit, jestliže jeden ze dvou hlavních pilířů německé euromarxistické EU je lež a druhý korupce.
Kundra každopádně statečně vyrobil pronásledovaného hrdinu, doslova českého Ramba. K tomu se akčně připojil ministr vnitra Hamáček, rovněž člen Aspen Institutu. Hamáčkova policie skrývá Koláře na neznámém místě, přestože ho ohrožují nanejvýš Kundrovy fantazie a tatíkovy komedie, šířené na objednávku euromarxistickými médii pražské havlérky. Možná by bylo přínosné, aby Kolář odstoupil z pozice starosty, kterou nemůže dlouhodobě vykonávat a postoupil ji někomu, kdo se nezabývá politickým komediantstvím, nepředvádí se plnými kalhotami a soustřeďuje se na práci ve prospěch spoluobčanů, nikoli posluhování cizákům.
Situace kolem Koláře začíná připomínat svojí úrovní rumunské akční filmy ze šedesátých let, kde nebezpečný gangster Bučudliga kradl družstevní slepice a dopadl ho uvědomělý komisař Roman studující po večerech moudra Nikolu Čeaušesku. Případně americké komiksy ze stejného období, kdy vnadná ruská agentka v bikinách létá na ochočeném drakovi a pálí po mírumilovných amerických demokratech laserovou pistolí. Nebo modernějšího amerického supermana, svalnatého, leč evidentně mentálně opožděného Ramba, který s výkřiky éé, trr, bum poráží sám v Afghánistánu celou sovětskou armádu a zachraňuje s lukem na koni americkou civilizaci a evropské hodnoty pro afghánské islámské narkobarony. Téměř stejný hrdina, jako Petr Pavel, člen Aspen Institutu, který se naučil poslouchat rozkazy v angličtině a pochopil, že Němec je pán, takže touží po prezidentském postu. Dopracoval to při posluhování cizákům tak daleko, že důstojnická uniforma, obvykle symbol nezávislého státu, se v jeho případě stala spíš lokajskou livrejí. Vzhledem k svému podlézavému propagandistickému lokajství, přestává Pavel působit nejen jako voják, ale i jako chlap. Než dojde k volbám, bude jako Čaputová, kterou lze hodnotit nanejvýš podle jejího kadeřníka, krejčího a vizážisty.
Nicméně, hrdinů štvoucích proti Rusku a volajících do války je stále víc a nejen takových. Každá komedie dobrá k udržení koryta. Nedávno nám Seznam prezentoval Hamáčka jako bojovníka proti EU. Dokonce předvedli s králem slouhů Teličkou komediální spor na sociální síti. Hamáček se hrdinsky zdržel hlasování o vystoupení z EU. Mohl to udělat v klidu, protože slouhovské protinárodní partaje pražské havlérky měly dostatek hlasů, aby tento rozumný návrh zamítly. Naše sněmovna připomíná ve vztahu k EU předlistopadové doby, kdy 99 % voličů a 100% poslanců (včetně poslanců ČS strany lidové a ČS strany socialistické) hlasovalo pro vedoucí úlohu KSČ lásku se Sovětským svazem na věčné časy. Komedie fungují i dnes, evidentně ještě lépe. A hle, ubohý socialistický slouha cizáků Hamáček jako vlastenecký hrdina, snadno a rychle. Stejně, jako se Chramostová stala ze zapálené soudružky morální bojovnicí proti komunismu. Stačí jen správná porce drzosti, propagandy a šaškárny v euromarxistických médiích. Hybridní mediální válka proti národu v přímém přenosu.
Nejhorší na současných komediích je, že plní úlohu nenávistné propagandy zaměřené proti Rusku a Číně. Cílem je především vytvoření nenávistného myšlení v české společnosti proti Rusku a tím posílení podpory další kolonizace Německem a ochoty jít do jaderné války v Evropě. Někdo bude muset zaplatit následky coronaviru a pokračovat v udržování německé vysoké životní úrovně. Někdo musí být ochoten bezmyšlenkovitě táhnout na Rusko do války, aby se ušetřily vzácné německé životy pro islamizaci, afrikanizaci a dozor k koloniích.
Nelze se zbavit dojmu, že komedie, pardon, hrdinný boj trojice českých, či spíše německých euro-demokratů a euromarxistických Rambů Hřiba, Koláře a Novotného proti údajným ruským a čínským agresorům, bude pokračovat, možná se nepostradatelnou duševní a morální podporou Kundry, dalšího tvůrce jediné a vzorové europravdy. Mohl by se dopracovat úrovně akční pohádky pro potřeby ČT na téma neviditelný Stealth Rambo Kolář. Například, s trochou nadsázky: hrdina Kolář prchá před ricinem, maskovaný za starostu Řeporyjí puntíkovými trenkami, rouškou a vojenskou čepicí z bazaru. Pohybuje se jako Rambo nenápadnými přískoky mezi odpadovými kontejnery noční Prahou pod přímou ochranou Útvaru rychlého nasazení (URNA) PČR, vzdálenou ochranou BIS a sledován štábem ČT v přímém přenosu. Jednotka psovodů odstraňuje vše, po čem by mohl uklouznout. Palebnou podporu zajišťují posledních dva pojízdných tanků naší armády, vypůjčené z muzea a prapor výsadkářů. Těm bude velet generál ve výslužbě Pavel v zelených bikinách, mimořádně povýšený Merkelovou na polního maršála Bundeswehru, dovedně maskovaný oholením vousu (aby konečně vypadal jako voják) a zároveň nasazením celohlavové kukly v duhových barvách, která oholení prohnaně zakryje.
Funkci Kolářova osobního tělesného strážce převezme vrchní komisař Jakub Janda z Hamáčkova ministerstva vnitra, maskovaný růžovými tangy, nalepeným plnovousem a vyzbrojený toxickými větry starosty Řeporyjí. Na podpůrnou demonstraci proti ruskému ricinu nastoupí novodobí svazáci z milionu chvilek za školou, všichni maskovaní jako Stealth Rambo-Kolář. Po dobu ochrany neohroženě skrytého hrdiny se bude s cílem zmatení ruských agentů konat každý den Prague Pride za peníze uvolněné ministerstvem financí. Čínští agenti v nenápadných rýžových slamácích a hedvábných pláštích s meči, stejně jako nenápadní ruští agenti v černých oblecích a kloboucích brežněvovského stylu, vybavení nezbytnými černými brýlemi a kanystry s ricinem, budou bezradně pobíhat po Praze a hledat dovedně maskované hrdiny. V Praze plné šaškovských hrdinů, evropských hodnot a českých mediálních komedií se zcela ztratí při řešení otázky, zda a kdo je Stealth Kolář, či ten Kundra, ta Kundra, nebo to Kundra.
V devadesátých letech, za vlády krále amatérských dramatiků, jsme se zviditelnili politickou stranou s názvem Nezávislá erotická iniciativa a pobavili celou Evropu. Nelze se zbavit dojmu, že politické šaškárny jsou nekončící formou české polistopadové demokracie. Jsem zvědav, jak se režiséři z primitivní ricinové komedie dostanou, či přímo vykecají. Nicméně, nelze přehlédnout, že mediální manipulátoři u nás obvykle používají taktiku: „čím hůře, tím lépe,“ například „více Evropy, více afroislámských migrantů“ případně vycházejí z předpokladu, že lži není nikdy dost, zvláště té dlouze a účelově opakované.
Na druhé straně nelze vyloučit ani možnost, že se jedná o podvržený vtip ze strany ruských tajných služeb, které se královsky baví nad tím, jak jim hejlové z BIS, Kundra, česká média a někteří politici skáčou na špek a bojují s nějakým diplomatickým kurýrem, který nic nebezpečného nevezl. Ona je na místě logická otázka, co by Rusko získalo likvidací nějakého z řady českých kašparů, který má plno konkurentů, třesoucích se na to, aby ho nahradit, rychle a levně. Kdo by měl z nějakého mrtvého, například Koláře, větší užitek? Rusko, nebo ti, kteří vyvolávají protiruskou válečnou psychózu? Je to jako s tím letadlem nad Ukrajinou. Kdo z toho má prospěch, se ptali už staří Římané. Kolář by se měl zamyslet nad tím, že pravdivost jeho komedie by mohla zvýšit jeho nehoda. V závěrečném dějství může mít pro režiséry podstatně vyšší propagandistickou hodnotu jako mrtvý, než živý, takže z komedie by mohla být tragédie.