Analýza Halíkovy Adventní výzvy

Vladimír Novák
19. 12. 2015
Citace z Halíkovy Adventní výzvy: „Výzva varuje před zneužitím obav z uprchlické krize…“.
Odpověď: Paradoxem je, že výzva nevaruje před reálným nebezpečím, které uprchlická krize znamená! Používá slovo „varuje“, ale s jakým cílem? Aby paralyzovala úsilí o záchranu národa a klamala veřejnost. Je to podobné, jakoby na klec s lvem pověsili ceduli: „Varujeme vás, aby vaše obavy ze lva nebyly zneužity“. To znamená: můžete bez obav vlézt do klece – samozřejmě to nepřežijete.


Citace: „Prvními signatáři se stali českoslovenští veteráni druhé světové války, odbojáři, přeživší oběti holokaustu, bývalí političtí vězni a disidenti z doby komunistické totality.“

Odpověď: Zřejmě si T. Halík sám uvědomuje, jakým nesmyslem a velezradou tato jeho adventní výzva je, a proto honem používá manipulaci autoritou politických vězňů a jiných morálních osobností, aby vzbudil důvěru. Ve skutečnosti tyto autority vždy bojovaly i dnes bojují za svobodu a nezávislost českého národa, a ne za jeho sebezničení!

Citace: „…varujeme před nebezpečím, kterému je naše společnost vystavena.“
Odpověď: Jakému nebezpečí je naše společnost vystavena? Každý ví, že islamizaci. Halík ale před islamizací nevaruje, on varuje před těmi, kteří se odvážně postavili proti iniciátorům islamizace. Iniciátory jsou EU, část zrádcovské vlády a USA. Islamizace má za cíl zlikvidovat evropskou civilizaci. Kdo islamizaci podporuje, je vlastně Halík a jeho stoupenci, ti jsou skutečnými nepřáteli národa a před těmi je třeba varovat.

Citace: „…falešní vůdci nás rozdělují na dva tábory stojící proti sobě.“
Odpověď: Kdo je tím pravým vůdcem a kdo je falešným vůdcem? Národ má pravého vůdce ve svém prezidentovi, který není zrádcem, ale vlastencem. Halík a jiní agenti Ameriky jsou zrádci a falešní vůdci. Pomocí lži a demagogie rozdělují národ. Prezident a drtivá většina národa je proti islamizaci.

Citace: „Cílem naší výzvy je varovat před opakováním toho, co jsme prožili ve 20. století.“

Odpověď: Co jsme prožili ve 20. století? Jaký je to imaginární cíl? Jde o pouhou manipulaci s emocemi a o žádné reálné řešení konkrétního nebezpečí, které českému národu hrozí. Pokud Halík myslí na totalitní systém fašismu a komunismu ve 20. století, pak islám s šaríou je totalitárnějším systémem než oba dohromady. Předcházející systémy odešly, ale islám, jak vidíme z 1000leté zkušenosti, ten už neodejde. Příkladem je Turecko a Severní Afrika, to byly kvetoucí křesťanské národy.

Citace: „…za které bojovali, trpěli a umírali naši blízcí a přátelé.“

Odpověď: Za jaké hodnoty trpěli a umírali naši blízcí a přátelé? Za svobodu českého národa a ne za islamizaci. Pokud by dnes byli mezi živými, první by byli v řadách národních manifestací proti islamizaci.

Citace: „Se znepokojením sledujeme nenávist, agresivitu a fašizující tendence nemalé části společnosti.“
Odpověď: Halík je znepokojený, že národ povstal na svoji záchranu. Když lidé konají pokojné manifestace a nepodléhají naivitě a pravdivě vidí závažnost situace, to Halík ocejchuje jako nenávist, agresivitu a fašizující tendence. Fašizující tendence má Halík, který připravuje cestu islamizaci a terorismu a tím i holocaustu, který islamisté používají k nastolení své diktatury s tzv. právem šaría.

Citace: „Jsme znechuceni davovostí těch, kdo propadají vzteklému nacionalismu, provolávají hesla ‚Čechy Čechům‘.“

Odpověď: Halík místo, aby měl radost z toho, že se tolik lidí probudilo z letargie a lhostejnosti k budoucnosti národa, je tímto národním probuzením znechucen. Dokonce za zločin pokládá heslo: Čechy Čechům a vlastenectví nazývá vzteklým nacionalismem. To, že běženci skandují Alláh akbar, to Halíka neznechucuje.

Citace: „…provolávají … ‚Smrt kolaborantům‘ a nosí šibenice nad hlavami na znamení pomsty“.
Odpověď: Proč toto Halíka tak znepokojuje? Zřejmě on je tím velkým kolaborantem a je si toho dobře vědom. V minulosti každý národ trestal vlastizrádce smrtí.

Rozum zůstává stát, jak Halík dokáže nenávistně okomentovat národnostní hnutí. Obyčejné lidi, kteří manifestují za své děti a vnuky, vybarví jako krvežíznivé fanatiky.

Citace: „abyste zachovávali humanistické postoje: být nablízku trpícím a snažit se jim pomoci.“

Odpověď: Halík vědomě lže, protože už je veřejně známým faktem, že do Evropy cílevědomě přicházejí hlavně mladí, dobře živení, zdraví chlapi, z nichž je 4000 bojovníků Islámského státu, kteří mají za cíl skrze tzv. spící buňky v příhodný moment provést teroristickou akci. Připravovat podmínky zločinci, aby mohl vykonat zločin, je spoluúčastí na zločinu. V tomto případě jde o vlastizradu.

Citace: „Apelujeme na představitele EU, aby jednali rychle a s úctou k lidskému životu.“
Odpověď: Jaká je to ignorace reality, když dobře ví, že EU násilně vnucuje evropským národům kvóty a zavazuje je vytvořit podmínky k vlastní sebevraždě – on je vyzývá, aby to učinili rychle! Pak absurdně dodává: „s úctou k lidskému životu“. Je známo, že islamisté žádnou úctu k lidskému životu ani demokracii ani toleranci nemají. O tom svědčí celá historie i současnost. Úcta k lidskému životu je bránit se zavčas!

Citace: „Vyzýváme politiky, aby naši zemi neizolovali, ale hledali s našimi spojenci účinné řešení uprchlické krize a čelili hrozbám teroristických útoků.“

Odpověď: Jaké je to absurdum, když Halík, maskující se 152 spoluautory, přímo provokačně vyzývá politiky, aby teroristické skupiny islamistů neizolovali naši zem. On se cítí izolovaný, protože tu ještě v plné míře nejsou. Reálně a ne utopisticky čelit hrozbám teroristických útoků znamená islámské teroristy sem nepustit. On ale vyžaduje, že je musíme pustit a dodává, že tím se bude čelit hrozbám teroristických útoků. Zde má pravdu – pak už to nebudou hrozby, bude to krutá realita! Takové řešení odstranění hrozby může vymyslet jenom Halík. Asi dostal takové osvícení v kóanu.

Citace: „Ovšemže si nepřejeme v Evropě zavádění práva šaría. Ovšemže požadujeme od těch, komu nabízíme azyl, aby přijali za své respekt a úctu ke svobodě druhého.“

Odpověď: Halík si dělá z lidí blázny. Za každou cenu sem chce dostat muslimy, ale zároveň tvrdí, že si nepřejeme zavádění práva šaría a žádá úctu ke svobodě druhého. Muslimové tam, kde jsou, postupně prosazují právo šaría. Nebudou se Halíka ptát, jestli si to přeje. To je vůbec nezajímá. Je to podobné, jako pustit teroristu do svého domu, a pak mu povědět, že zde nemá zavádět své způsoby, ale má mít úctu a respekt. Odpovědí by asi byla kulka do hlavy.

Citace: „Vyzýváme politiky, aby nezavírali oči před anexí cizích území a jiným porušováním mezinárodního práva. Varujeme před ruským nacionalismem“.

Odpověď: Ptám se, kdo koná anexi cizích území revolučními technologiemi jako v Libyi, Egyptě, na Ukrajině, v Sýrii? To koná Rusko anebo někdo jiný? Co se týče Krymu, který měl jako autonomní republika právo na sebeurčení, teď se rozhodl vrátit se zpět ke svým kořenům. Krym byl od Kateřiny II. součástí Ruska, a ne Ukrajiny. Ptám se: Když bude chtít Česko nyní svobodně vyjít z EU, dostane k tomu právo? Rusko před 25 lety toto právo Ukrajině dalo.

Citace: „Braňme se populistům, kteří navádějí k násilí a netoleranci. Nenechme si vnutit naruby převrácené vlastenectví a nacionalismus.“

Odpověď: Tato citace se vztahuje na Halíka a jeho převrácené vlastence a internacionalisty.

Citace: „Advent je podle křesťanské tradice dobou očekávání a naděje.“

Odpověď: Pokud tato adventní výzva má zabezpečit islamizaci, ptám se, co máme od tohoto antikřesťanského Halíkova adventu očekávat. A jakou konkrétní naději nám Halík dává po tom, co s církevními sluníčkáři vzali 200 milionů na zakořenění muslimů v Česku? Naději, že brzy bude v každém městě postavena mešita v rámci tzv. multi-kulti, kterou EU podporuje k zničení „křesťanské tradice“?

Citace: „Terorismu, násilí a demagogii dokážeme čelit tehdy, vrátíme-li se k hodnotám, které náš národ učinily významným – k obraně základních lidských práv, svobody a demokracie.“

Odpověď: Vrcholem Halíkovy demagogie, která má za cíl otevřít dveře terorismu a násilí, je tvrzení, že tím se vrátíme k hodnotám, které prakticky islám likviduje. Jde o hodnoty, kterými jsou vlastenectví a křesťanství. O jakých lidských právech, svobodě a demokracii se dá mluvit například v Saudské Arábii, Pákistánu, Iránu, Nigérii…? Kafír, kterým se pak stane každý Čech, nemá podle muslimských zákonů ani minimální lidská práva.

Citace: „My, kdo jsme podepsáni pod touto výzvou… Kolegium Paměti národa.“
Odpověď: Není podepsaný nikdo. Místo podpisu je název organizace „Kolegium paměti národa“ a vyjmenováno 153 členů. Mezi vyjmenovanými členy jsou i Rotariáni i svobodní zednáři. Pokud jsou všichni spoluautory této národ likvidující výzvy, pak jejich kolegium musí změnit název na „Kolegium hrobařů národa“.

email: vladimir_novak@centrum.cz
ilustrace: Petr Ďoubalík
(pozn.red. I.D.: Nejsem si jist, jestli “výzva” stojí za tak podrobný kritický komentář…)