Kchodl, přispěli PB a ZH
8. 12. 2014 zdroj
Poslední vývoj kauzy sestřelu malajského letu MH17 nad Ukrajinou probíhá již mimo stránky prolhaného manipulativního mainstreamu, tedy většinou. Už jen z toho je vidět, že situace se obrátila a pešek je nastraně Západu a Ukrajiny.
Po mnoha peripetiích dochází konečně k odvozu trosek MH17 do Holandska, kde by měla být vyšetřovací komisí postavena maketa letadla, na které bude podrobně prozkoumán mechanismus sestřelu. Holandsko, vedoucí toto vyšetřování, jak po stránce letecké v gesci ICAO, tak po stránce kriminální v gesci holandské prokuratury, se k tomu od začátku stavělo natolik laxně, že to nemá v celé dlouhé historii vyšetřování leteckých katastrof obdoby.
Již v den se střelu začalo ostřelování trosek houfnicemi a raketomety kyjevských sil. Zjevně v úmyslu nepřipustit přístup záchranných a vyšetřovacích orgánů. První na místo dorazily síly OBSE, které na místě věcně vzato neměly vůbec co dělat – měly pouze zabezpečit přístup k troskám expertům na letecké nehody, vyslaným podle ICAO. S OBSE naštěstí přišli novináři a fotografové, kteří fotografie v plném rozlišení publikovali na netu zadarmo, jelikož je mainstream příliš nechtěl a tudíž je nikdo stejně nechtěl zaplatit.
Nikdo nejevil ochotu se na místo nehody dostat, všechny zúčastněné státy z NATO se vymlouvaly na válečnou situaci a respektovaly stanovisko Kyjeva, který celou dobu trosky a přístupy k nim sporadicky ostřeloval. Jediná výjimka byli Malajci, kteří po dvou týdnech blokování v Kyjevě přejeli do Doněcku a odtamtud se dostali k troskám. Převzali také od povstalců letové zapisovače. Jejich vlak a autokolona byly kyjevskými silami ostřelovány, ale neodradilo je to. Dva týdny od nehody do první návštěvy leteckých vyšetřovatelů, to taky ještě nebylo.
Následně se čtyři měsíce nedělo nic, až na opatrnou předběžnou zprávu, která pouze konstatovala, že letadlo bylo sestřeleno. Zúčastněné státy mimo Malajsie podepsaly dohodu o mlčenlivosti a vetu na zveřejnění čehokoliv.
Teprve pobouření v Malajsii vedlo ke stížnostem a tlaku ICAO, které vyústilo konečně k odvozu trosek – po čtyřech měsících od katastrofy. Další rekordní údaj, vztahující se k této kauze. Nicméně i to proběhlo podivně, nebyly sesbírány všechny trosky, na místě zůstaly i části s průstřely. Normálně při jiných nehodách se při odvozu trosek prosívá i země, aby něco nezůstalo a nebylo opominuto. Odvoz je po kamionech, bez ostrahy. Doufejme, že se žádný kamion po cestě „neztratí“.
Jak jsem uvedl už v minulém příspěvku, při odvozu se povedlo trosky znovu vyfotografovat a byly nalezeny také dvě malé střepiny v kabině. Stále si myslím, že mohlo jít o kousky leteckých granátů. Ale jak jsem už psal, těžko soudit ze dvou kousků, mohou být úplně netypické. Takové mohou být střepiny z neřízených raket S-5 či S-8, které nosí jak Su-25, tak Su-27 k útokům proti pozemním cílům. Nebo to může pocházet z pozemního ostřelování trosek kyjevskými silami.
Co je možná důležitější, při nakládání trosek na valníky se konečně ukázala i pravá strana kabiny. Ta je poškozená, ale velmi málo. Vypadá to na výletové otvory po střepinách a průbojných nábojích. Přidalo to tak do seznamu další indicie proti BUKové hypotéze.
Při posouzení všech indicií v jejich vzájemných souvislostech je stále jasnější kanónová hypotéza, o BUKu již nikdo neuvažuje, sestřel kanónem se mezi odborníky stal totálním mainstreamem. Další okolnosti, například pátrání po svědcích, záznamy z radarů, informace z videa nejen ruských novinářů, fakta potvrzená Kolomojským, … všechno vede k tomu, že se jedná o zfušovaný atentát na Putinovo letadlo. MH17 doplatil na to, že měl stejné barvy a byl ve špatný čas na špatném místě.
Další tlak na vyšetřování pochází od slovutné holandské právnické firmy, specializované na vyšetřování leteckých nehod, která zastupuje německé a holandské rodiny obětí. Tato firma je expertem na letecké právo, předpisy ICAO, letecký provoz. Vysoudili rekordní sumy – a tlačili na vyšetřování – už v případě KLM na Kanárských ostrovech, atentátu na El-Al v Amsterodamu, … o jejich dlouhých prstech svědčí to, že procpali zprávu do Reuters. Viz zde.
Současně se velmi aktivizovali i Malajci. Pronikli do obou vyšetřování, leteckého i kriminálního. S tím, že žádnou „dohodu o mlčenlivosti“ nepodepsali a nepodepíší.
Tudíž snad můžeme opatrně doufat, že pravda vyjde časem najevo.
Tolik pro tuto chvíli kchodl. Rozhodně není jediným kosířem, který dění okolo malajského Boeingu dále sleduje. Přidám to, co mi přeposlal PB, který se touto materií zaobírá nadmíru pečlivě.
Objevil záběry na přepravu trosek – zde.
Stejné video zde.
Mají to aspoň zakryté.
Dále – na samém konci videa na stránce je záběr, který jsem přiložil jako přílohu. Jelikož modrý pruh a šedá barva byla na 9M-MRD ve spodní části, nedokážu vysvětlit původ očazení – mohlo samozřejmě vzniknout až při/po pádu.
Zbytky Boeingu zanechané Holanďany na místě. Jeden snímek, který jsem dal do přílohy (název končí 08c_o), zachycuje dokonce nějakou větší kost. Jestli je lidská, nesvědčilo by to o pečlivém zkoumání trosek. Navíc na zbytcích vraku ponechaných osudu na Ukrajině jsou vidět poškození patrně „rychle se pohybujícími objekty“!!!! (Foto)
A shodou okolností mi došel ještě příspěvek od dalšího kosíře – ZH, který mne upozornil na platné znění smlouvy ICAO, konkrétně článek 26. Hovoří o tom, kdo má právo vyšetřovat havárii.
Dám to sem v anglické a ruské jazykové mutaci, které asi uspokojí nejvíce cizích jazyků znalých kosířů
Zdá se vám, že vyšetřování jedné z největších leteckých katastrof v dějinách se řídí tímto článkem?
Mně ne. Zejména od té doby ne, co jsem si prohlédl video, na které mne upozornil opět PB.
V první části ukazuje trosky, které holandští vyšetřovatelé evidentně nepovažovali za hodné své pozornosti a dalšího zkoumání v Holandsku, přesto, že se jedná o podstatné částí trupu, včetně křídel….. Stačí si porovnat tenhle přístup s tím, jaký řadový policajt z Horní Dolní, když vyšetřuje bouračku, kde jsou mrtví a zranění, od které ujel řidič. Tedy pokud tím řidičem zrovna není „mazánek“ Janoušek. Kdy doslova je hledána i ta nejmenší střepinka skla nebo šupinka laku…
Nemluvě o informacích svědků, v druhé části videa o tom, že v blízkosti Boeingu skutečně pozorovali vojenské letadlo…. Případné námitky, že jde o ruský zdroj a tedy nutně o propagandu, neberu. Ty trosky tam skutečně Holanďané nechali. A o té stíhačce ostatně referuje i video BBC, natočené na místě tragedie hned po tom, co se stala. Dokument, zatím, na Tubce naleznete zde:
Ale dnešní trumfové eso a jsem si nechal úplně nakonec! Včera hodil obrovský kámen do poklidného rybníka vyšetřování-nevyšetřování tragedie letu MH17 a jeho příčin, britský Sunday Times, který patří do skupiny Times – tedy toho novinářsky nejprestižnějšího titulu, který si lze vůbec v žurnalistickém světě představit! Aby nebyly žádné pochybnosti o zdroji článku a o tom, co se v něm píše, dám sem jeho screenshoty. A samozřejmě, že článek zařazuji okamžitě do Fakt o Ukrajině!!!
Prostě Ukrajina byla varována mezinárodní leteckou organizací Eurocontrol, aby uzavřela vzdušný prostor nad Donbasem, což přes toto zásadní odborné upozornění NEUČINILA!!!! Ještě se ptáte, kdo zavraždil pasažery z MH 17? Já myslím, že věc je jasná. Ten, kdo tragedii mohl zabránit. Jen trochu malounko chtít. Kdo byl na rizika upozorněn nestrannou expertní organizací. Kyjev!
Takže to bychom měli…. Opět, mohu konstatovat – na Kose jste si tohle mohli přečíst už 18.července. Tedy den po sestřelu… Tehdejší odhad Kosy, nyní potvrzují i velké mezinárodní autority.